Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 juni 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Dat is mooi. Net zoals de zon op een bepaalde manier binnen kan schijnen s ochtends, waardoor mijn muur bedekt is met lange uitwaaierende strepen door de luxaflex.

Zaterdagochtend is een beetje aanlummelen en lezen, maar dat kan ik beter vanmiddag doen als het zo warm is.

Of ik ga zwemmen, dat heb ik deze week door afspraken nog niet gedaan. Tuut-tuut-tuut-tuut, en mijn huishouden dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mee, maar eerst mijn moeder en de hond, daarna zwemmen.

Eergisteren had dochter kinderen uit haar klas te slapen. Wij zijn gaan slapen in de boot. Heerlijk. Zwanen met jongen, eenden met kleintjes, een krooneend gezien. En heeeeeel lekker gezwommen.

En nu: aan de slag maar weer!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even zo maar een GROET omdat ik hier zo maar even langskom.
't Galmt een beetje op dit forum omdat het hier zo rustig is. Heeft wel wat sereens.

Ondanks de warmte waar ik slecht tegen kan, toch druk aan het bouwen aan een interieurtje achter in de acadiane.
In de garage hier beneden waar ik dat doe is het relatief koel, dus ik heb er plezier in.
M'n vrouw is druk met het maken van gordijntjes voor diezelfde acadiane. Zij zit in de woonkamer waar het wel erg warm is. Maar ook zij heeft
er plezier in. Ze kan beter tegen warmte...

Nou ja, meer heb ik momenteel niet te vertellen. Wat betreft drank, want daar gaat het hier natuurlijk om, geen problemen.

Doegedoeg.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ja swimming apart together.

Nee het is me niet gelukt vanmorgen. Ik heb het voor mijn doen druk gehad deze week. En mentaal ook wat hobbels gehad. Dan grijp ik weer terug naar mijn oude manier van doen, namelijk een paar flinke glazen bier. Heb een gezellige avond gehad gisteren met leuke mensen, maar moet nu natuurlijk wel weer bijkomen. Is dat het waard? Ik weet het niet. Vandaag vind ik van niet, maar de volgende keer stink ik er vast weer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al in bed met boek. Ik was vandaag bij mijn moeder en daar was het heel erg heet. Ze viel in slaap. Ik heb er een tijdje gezeten. Toen ben ik weer gegaan. Ze heeft gedronken en ik heb de deur open gezet, plantjes gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...