Spring naar bijdragen

Zondag 11 juni 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Hier ook vroeg uit de veren op deze mooie zondag. Lekker alles open, nu het nog koel is. Alleen die rotvliegen weer meteen binnen. Irritante beesten. Maar een hor voor een schuifpui is niet normaal duur.

DAGPACT
Fonny
Beatrix
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Ook hier alles lekker open, maar het moment om de boel dicht te doen komt weer heel dichtbij. 
Ik heb voor alle deuren van die goedkope horgordijnen van Action, bij de schuifpui doe ik de vitrage dicht, 
die waait dan wel bol zodat de onderkant open is, maar de meeste vliegen willen op 'hoogte' naar binnen en dat is dan niet mogelijk... 
Mooi, eerst maar even een bakje nu. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers:sun:

@Toos; zo' n simpel vliegen gordijn aan de binnenkant en dan die schuifdeur
niet verder dan die breedte opendoen, is dat niet haalbaar? Het houdt dan wel
die vieze beesten tegen lijkt me.

Ik zal mijn creativiteit er nog eens een keer op loslaten. Voor de bijkeukendeur heb ik ook zo'n klikding van de Action, dat werkt prima. Misschien voor de schuifpui ook zoiets. Hij hoeft alleen maar open te kunnen, het is niet direct een doorgang naar buiten.. Dank voor het meedenken.

bewerkt door Toos
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

hier ook veel vliegen binnen, maar de deuren dicht is zo jammer…

tot vorig jaar hadden wij een kat die kampioen vliegenvanger was. De andere is te nuffig om dat ook te doen. Inmiddels een bijna volgroeide kittens erbij, waar ik al mijn hoop op vestig, maar vooralsnog zie ik nog geen echte interesse. En ze hoeven al zo weinig te doen om te leven als koninginnetjes hier:P

DAGPACT:
Fonny
Beatrix
Toos
Kado
Yvonne

Rapilos 
Pytje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Toos:

Goedemorgen.

Hier ook vroeg uit de veren op deze mooie zondag. Lekker alles open, nu het nog koel is. Alleen die rotvliegen weer meteen binnen. Irritante beesten. Maar een hor voor een schuifpui is niet normaal duur.

DAGPACT
Fonny
Beatrix
Toos

Maak n vliegengordijn, gaan we hier ook doen. Edit: mosterd na de ……..

bewerkt door Hadocque
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pytje:

hier ook veel vliegen binnen, maar de deuren dicht is zo jammer…

Met zo'n gelatenheid zal ik dat nooit meer aanvliegen..... ik heb 2 jaar op rij een keer een vliegenplaag in huis gehad, met van die vieze groene vliegen (vleesvliegen). Bah bah bah. En ze vermenigvuldigen zich razendsnel! In huis dankzij...... het vlees van de katten. Dus... wees gewaarschuwd! ;)

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen, gisteren met een vriendin dagje naar het strand gegaan. Ik dacht, fijn beetje afleiding.

Maar zoo druk en warm... lijkt wel of ik moeilijker tegen alle geluiden kan nu ik geen alcohol drink,  van alle kanten harde muziek, en als ik mijn ogen sloot kon ik meegenieten van diverse gesprekken..   wat een geklaag hè..  Tijdens de lunch had ik giga zin in een glaasje koude rosé, ik wilde er niet aan toegeven en het is me gelukt.

Nu lekker rustig op de bank in de stilte...  gewoon niets doen mag ook.

Voelt ook goed het even van me af te schrijven hier.

Dagpact. Hoe gaat het @Dune doe je mee?

Fonny
Beatrix
Toos
Kado
Yvonne

Rapilos 
Pytje

Cheetah5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het shantyfestival overleefd gisteren.

Wat een hitte.

2maal in de volle zon gestaan.

Jammer dat het dan meer een kwestie van overleven is, dan ervan genieten.

Toch ook wel leuke momenten.Lekker even op een terrasje in de schaduw, genietend van een koel drankje.

Cola was mijn overlevingsdrankje, met citroen en ijsklontjes!

De rest gewoon water bijgevuld steeds.

Vandaag ook een dagje helemaal niets.Lekker bijkomen en ik ga proberen een boek te lezen.

Hier alles ook hermetisch afgesloten tot vanavond laat.

Het kattenvoer ververs ik ook zoveel mogelijk.Daar komen idd die vieze bromvliegen op af.

Mijn huisdieren zijn prima kleedjes geworden :).

Die houden zich wel rustig, net als het vrouwtje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net gevaren met de buren. Man wilde graag een boot, maar (sorry liefhebbers van boten hier) ik vind het wel leuk, maar maar een beetje leuk. Ook weer blij als ik eraf ben. Lig nu in de hangmat op balkon.

Wij hebben idd overal horren. Die waren al toen wij het huis kochten. Heel fijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet goed wijs. Ik heb met deze warmte net een paar uur lang m'n hele huis van voor tot achter schoon staan maken. Stond onder de douche, bedacht opeens: laat ik de ontkalker eens pakken en de tegels ff insprayen. Oh als ik dan toch bezig ben, gelijk álle tegels maar ff. WC dan ook maar. Ach, de kastjes ook gelijk maar ff meenemen. Weggooien wat weg kan. Vloer dan ook nog maar ff. Dat gekitte spul ff bleken met chloor. Dit nog ff, dat nog ff. Wel ja, dan ook toch de keuken maar ff. En dat mondde vervolgens uit in werkelijk ieder hoekje, gaatje en detail in heel m'n huis uiteindelijk. Met recht een schoonmaakaanval. Soms heb ik ze, en dan kan ik er maar beter meteen het beste van maken.  Dan stop ik niet meer...
Maar moet dat nou met dit soort weer... Het zweet gutste van m'n harses af. Meteen nog maar een keer (koud!) gedoucht haha.

Maar het resultaat mag er wezen: een blinkend schoon huis!

 

En nu lekker ff  lezen in de tuin.

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...