Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Max ik gebruik denk ik al zo'n 20 jaar of langer Refu. Twee x per week een halve. Mijn h.a. weet dat wel maar heeft het er nooit over gehad om te stoppen dus blijf ik het lekker slikken. Moet jij ook maar doen hoor. Je lichaam loopt meer schade op door het drinken dan door zo'n Refu. of Anta.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg nu alle medicatie van de brijder voorgeschreven,
alles loopt ook via de brijder.
Begrijp uit jouw reactie dat de huisarts dus ook gewoon
antabus/refusal (1 pot nat denker) voor kan schrijven.
Doe ik het gewoon via de huisarts als ik bij de brijder
weg ben.
Bedankt bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tommie, ik heb een week lang 1 antabus per dag geslikt
om een spiegel op te bouwen.
Nu is twee per week genoeg om de boel
"bij te houden" zeg maar.
Het is zelfs zo dat als ik een keer oversla in niet meteen kan drinken
met deze hoeveelheid antabus.
Kan wel 10 dagen duren eer ik kan drinken zonder er
bijwerkingen van te hebben.
Vandaar dat 2 per week (na eerst die spiegel te hebben opgebouwd van 1 week 1 per dag)
nu genoeg is voor mij.

Geen last van knooflokwalm of jeuk trouwens,
mss slik je wel teveel...???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanochtend refu ingenomen,kort daarna, rotnieuws vernomen, het eerste wat ik dacht was; *** heb ik die refu geslikt, wanneer kan ik nu dan weer drinken. Ben de dag doorgekomen, voelde me vanmiddag nog heel zielig dat ik niet kon drinken vanavond,maar.... lig nu in m'n bed, nuchter,helder, bekijk het allemaal eens op een afstandje, en ik ga me wel redden, maar niet met drank, weet nu, drank maakt me juist onzekerder, depressiever,machtelozer, slachtoffer,noem maar op, dat wat drank voorheen voor me deed, is niet meer, dus NU ben ik zo DANKBAAR dat ik m'n refu heb ingenomen vanochtend, en dat ik dus niet kon drinken,dat ik me kon focussen op mijn verantwoordelijkheden, i.p.v met de gordijnen dicht..... dat ik de dag door kon komen door me op het NU te focussen i.p.v alle energie in mijn probleem te stoppen, dat ik mijn probleem even kon ''parkeren'', jeetje......... zal ik het dan eindelijk beginnen te leren :D na al die jaren , al die zelfhulpboeken en workshops, was het achteraf gezien enkel en alleenig maar mijn gezuip? ik schrijf dit even hier neer, om mezelf morgen te herinneren mijn refu te slikken, ik moet dat gewoon doen, en niet luisteren naar die stemmmetjes, gewoon hoppa, wakker worden, refu erin, niet denken, maar DOEN (even mezelf streng toespreken) Gabs juist nu moet je je hoofd erbij houden, dan komt alles goed, maar niet........dat eerste glas nemen!!!!
alle anderen sterkte!
Fleurtje :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx :heart:
vanochtend refu genomen, krijg ik me toch rotnieuws op m'n werk, ik was woest,stoom uit m'n oren, m'n eerste gedachte wederom; ''drank'', wou vanochtend zelfs erdoorheen gaan drinken (wat heb ik toch een ''rare'' gedachten:wacko: Vanavond terug uit m'n werk, meteen naar bed gegaan, beetje tv gekeken, heel niet moe, woede is wat gezakt, nu toch wel blij dat ik niet gedronken heb, had alweer heel plan van morgen geen refu nemen, maar ik beloof bij deze aan mezelf, dat ik morgenochtend refu neem, ga een dagje uit,dus ik heb gelukkig afleiding morgen, en ik moet onthouden 1 deur dicht, velen open, maar dan moet ik dat wel zien. En daar is nuchter meer kans op :D nu maar eens wat proberen te slapen, nog een kopje thee en een pammetje en dan moet het maar lukken, en anders maar niet, ga ik lezen ofzo.... niet piekeren Gabs!:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeetje wat is mijn laptop t r a a g deze morgen

Goedemorgen allemaal! Hier regent het en ik wordt zo opgehaald voor mijn dagje uit, en.... de refu zit er al in :D
mijn gedachten proberen me wel te saboteren hoor, niet normaal, wou zelfs net een sigaret :wacko: ik neem me voor om dat vandaag nu eens van een afstandje te bekijken, ik weet hoe dat moet, alles over gelezen/geleerd, maar ja het uitoefenen he, dan kwam toch altijd weer die fles op tafel, net sabotteerde zo'n stemmetje me, en toen dat niet lukte, probeerde ze me aan het roken te krijgen, het is nu alweer weg, maar het was even heel heftig, alsof elke cel in mijn lijf........ poehhhhhhhhhhhh.........
geen aandacht geven aan die stemmetjes, maar die van mij hebben een trucendoos.... is toch niet normaal dat ik vrolijk wakker wordt (nuchter, leuke dag in verschiet, vrije dag) en dat zulke gedachtes me helemaal in een depressie kunnen zuigen.......
Eng gewoon,'
maar goed, 1 ding weet ik zonder drank is het beter te behappen dan met drank, en refu zit er weer in , dus ik ben weer even veilig! Jane ,Lenie, Bol, Fleur,Primula bedankt voor jullie steun,en alle anderen ,een hele fijne droge dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer als je nu vaker toch trek krijgt, te focussen op iets anders, je kan toch niet drinken dus hoef je jezelf niet te kwellen met trek.
Je zal zien dat, als je blijft slikken, en oefenen om het van je af te zetten, die momenten ook minder worden en minder heftig. Het moet een beetje in je systeem gaan zitten.
Trek? O ik kan toch niet, hup weer met iets anders bezig zijn. Na verloop van tijd verdwijnt de trek bijna helemaal. Ik heb er bijna nooit geen last meer van.
Dan komt er ook nog meer rust in je bolletje.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...