Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben weer terug van weggeweest en zou dit draadje graag willen gaan volgen! Op 11 mei begin ik met Antabus (slechte ervaring met Refusal) en ik hoop op iets minder bijwerkingen omdat ik met 2 halfjes per week begin.

Bij Refusal vond ik die ijzersmaak te erg om die pillen te bljiven slikken en met 2 halfjes Anta hoop ik dat dat een stuk minder zal zijn!
Vandaag ben ik gelukkig sterk genoeg om niet te gaan drinken (ben nog te geschrokken van de nare nasleep van Q-Day....brrr.

Hopelijk met Anta zal mijn bingedrinken ophouden......:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het is tot nu toe gelukt...(nu nog zonder Antabus) maar had het gisteren met dat mooie weer mega zwaar!!! Ging bijna de fout in toen ik iemand opbelde om wat af te spreken waarvan ik weet dat het toch altijd weer op zuipen uitdraait.....gelukkig kon hij niet...pfff:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het geval je er overheen leest op de dagdraad, het hier ook maar ff neergezet

--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by: igor
oscar laat even weten wat het effect is want ik moet hem ook hoognodig weer slikken
--------------------------------------------------------------------------------



Zit de bus er voor vandaag alweer in Igor??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heu??????????????????
Nee hier krijgen we het recept nog gratis Loontje. Hoeveel per week moet je er slikken.
Als je het dadelijk met twee per week kan, doe je er wat langer mee.
Hoeveel moest je bij betalen dan?
kan ik je op de lijst zetten?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje!

Nou ik moest voor 15 pillen 6 euro bijbetalen!! Ik neem er maar 2 per week (mssn eerst zelfs n halve) maar ik ga vandaag nog ff verder uitzoeken of ik het niet via de B2code kan krijgen dan moeten ze het volledig vergoeden....

Ja je kan me op de lijst zetten thanx!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Blondie. Ja daar hebben veel mensen last van. Het is een ijzersmaak. Ik weet niet waardoor dat veroorzaakt wordt misschien heeft het te maken met de lever, of zit er een stofje in de pil?
Maar we gaan er voor hƩ? Geweldig dat je het zo goed doet, en ik ben heel benieuwd of je ook die rust ervaart waar velen het over hebben. Tja en over een tijdje kun je het misschien met twee halven per week dan heb je nergens geen last meer van.
Ik gun het je van harte lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...