Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Gaby, je bent trouw aan jezelf door hier steeds
te komen uiten aan hoe het met je gaat!! En dat is dus GOED
ook al voelt het misschien helemaal niet zo. Dit is investeren
en kijken hoe je met zware tijden omgaat zonder drank, je zult
merken dat als je hier doorheen ploetert (hoe lang weet je niet, is verschillend)
dan komt er een moment dat je denkt het echt niet meer te trekken, de boodem, en dan
gaat het weer gestaag omhoog, met af en toe nog steeds een downperiode/dag, maar
je weet dan dat je toch steeds op een hoger niveau zit.
Blijf je Refu braaf slikken meis en blijf hier komen; je bent een kanjer!:present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag het grote nieuws. IK HEB MIJN REFU WEER GENOMEN:) Dus lekker logeren met een gerust gevoel.

Hoop dat Gaby zich weer meld want ik maak me zorgen om haar.
Maar ik begrijp dus nog steeds niet dat iemand die een paar dagen van te voren een refu geslikt heeft, dan besluit te gaan drinken. Dan moet je veel last krijgen dat kan toch niet anders.
Ik kan niet door Refu of Antabus heen drinken. Dat spul blijft een tijd in je lichaam zitten.
Wat wel gebeurd is, als ik een paar biertjes gedronken heb ik het minder voel en als ik echt bezopen ben, dus helemaal niets voel. Maar ik doe m'n lichaam nog zoveel meer geweld aan dan ( gewoon) drinken. M'n hart, m'n hoofd, m'n lever, maar heel m'n lichaam dat ik op dat moment vergiftig. Ik weet het, ik heb het jarenlang gedaan. En dan dronk ik op het laatst toch alleen nadat ik 4-5 dagen daarvoor een refu geslikt had.
Maar ook weet ik hoe het voelt om dezelfde dag te moeten drinken. Heb 9 proefdronken gehad. Vreselijk.
Mensen als je echt besluit te gaan drinken, probeer het dan toch zolang mogelijk uit te stellen tot het pilletje uitgewerkt is. Meestal ben je dan weer zo sterk dat je besluit niet te gaan drinken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff gekopieerd, voor t geval het berichtje ten onder gaat op de
dagdraad. Dat zou zonde zijn.......

Nou Igor ik heb dus bloemen voor je, want volgens mij heb je
vandaag een persoonlijk record gebroken!!!
En dat vind ik heel knap van je
Hopelijk slik je morgen ook de bus weer in
(pfff hoe zou dat er uit zien, zo een connexxion bus in je keel:D )
en hou je het morgen ook weer droog.

Hier komen ze
:present: :present::present: :present::present: :present::present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...