Fonny Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 goeiemooiemorgen frummers Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 Goedemorgen frummers. Geen zonnetje te zien hier weer, saai. Dus maken we er zelf maar een zonnig dagje van. Katten en hond zijn al verwend, liggen alweer een ochtendtukje te doen, dan nu dus de hoogste tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 Goedemorgen allemaal, Ja, jullie in het noorden hebben pech @Yvonne Ik hoorde op het nieuws, overal zonnig behalve in het noorden. hier strak blauwe lucht net als gisteren. wat kan dat toch verschillen vaak he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 22 uur geleden zei ikkanhet: ... ik ben toch wel veel rustiger en geduldiger en maak me niet meer zo snel druk ergens om. Doe ook veel aan positiviteit steek geen energie in dingen die het niet waard zijn. Zo zonde van de tijd. Bijzonder wel hè, dat veel van die opgewonden energie niet van jezelf maar van de drank blijkt te zijn. Is voor mij ook erg herkenbaar. Ik ben benieuwd, valt die verandering ook de mensen in je omgeving op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 16 minuten geleden zei Yana: Bijzonder wel hè, dat veel van die opgewonden energie niet van jezelf maar van de drank blijkt te zijn. Is voor mij ook erg herkenbaar. Ik ben benieuwd, valt die verandering ook de mensen in je omgeving op? Goeiemorgen allemaal Ja dat valt zeker op. Mijn man merkt het maar mijn zoon en zus ook. rapilos en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 52 minuten geleden zei rapilos: Ja, jullie in het noorden hebben pech @Yvonne Tsja, maar ach, we hebben zo vaak mazzel hier, komt goed hoor Rapi. @Remi1, ik zag jouw middag- en avondgroet van gisteren.... Hoe gaat het nou met jou? Al op het water? Al wat meer ontspannen inmiddels? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 Ik ga op het dagpact. Het is mooi geweest. Wish me luck! rapilos, karin123, Oskar en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 I wish you luck @Tine Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 DAGPACT ; Fonny Beatrix Tine Rapilos (Doe ik met je mee vandaag ) Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 23 minuten geleden zei rapilos: DAGPACT ; Fonny Beatrix Tine Rapilos Jane (Doe ik met je mee vandaag ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 DAGPACT ; Fonny Beatrix Tine Rapilos Jane Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 Doe met je mee @Tine! Voel me alsof ik in een rollercoaster zit.Moet rustiger aan doen, voor ik vastloopt.Heb ook de maand niet zo mee.Mei is een rotmaand voor mij.Denk dan teveel terug, wat ik eigenlijk niet moet doen. Het is nu, nu! Maar ben aan het stapelen, ik merk het. Ben wel tot goede inzichten gekomen hoor, dat wel, maar het vlot ff niet de laatste tijd. Maar IK DRINK NIET! Tine en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 3 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2023 Vanavond taco’s naar binnen geschoven. Verder nog lekker met de gewichten op de sportschool gespeeld en de kinderen liggen vervelen hier thuis. @Spirit het kan helaas ook even wat minder gaan wanneer je niet meer drinkt. Houd dit vol want je gaat zo goed. Er komt een periode dat je je weer beter gaat voelen en kan dan alleen maar trots op jezelf zijn dat jij dat nuchter hebt doorstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2023 (bewerkt) . 4 mei 2023 bewerkt door Roberto verkeerde datum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden