lady jane Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 op de niet roken draad Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Tine, Zij meldde een paar weken? geleden dat het niet zo goed ging en dat ze zich weer op het dagpact ging zetten. Dat heeft ze een paar keer gedaan, maar daarna niets meer van haar gehoord. Hoe gaat het met je? Ben je nog aan het breien of laat je teveel steken vallen? Dan komt het nooit af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 (bewerkt) Druppeltje 6 december 2013 bewerkt door Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lieve Lytse, gaan we heel lang missen...... Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ik heb running liesje ook al een tijdje niet gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Marika wats kebeurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 tante Bollewops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Hmmmmmm denk dat de Bolle verdwaald is in Hinter (net) land.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Die heeft te maken met een brakke PC, schreef Ludwig gistermiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Tine...............????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik mis VMekke, Bammie en GUNN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ik mis mijn maatje Witte terwijl zij in tropische temperaturen verkeert zit ik hier met een bak snert voor mn neus uit blik ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Aicha?Kunsie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Igor, ik mis Igor... (en natuurlijk Fleurtje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 en Kunsie was er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Gunn je bent ingelogd kun je wat schrijven hoe het met je gaat? please Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Aicha?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Kore ik mis je al best lang en lees net dat je vandaag 70 wordt/bent geworden van harte vrouw en ik hoop nog eens te lezen hoe en wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Ik mis helemaal niemand meer, maar dat koketteren van Gunn op nieuwjaarsdag vind ik toch ietwat blasee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 waarom pas maar op Miranda? bedoel je dat je voorheen in pb's niet helpend hoefde zijn omdat de mods ze niet lazen? ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Precies Lady, oppassen is voor de goddelozen, maar Bammie in 'n PB over de rooie? Kan ik me weinig bij voorstellen, ze is zo forward als ze maar komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 het gaat over bb Had BamBam is amper nog op t forum en zoals ik haar ken zal ze ook nooit negatieve pb's versturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Beste forumdeelnemers, Blijkbaar is er verwarring ontstaan over de manier waarop we modereren. We modereren alleen het forum en niet de privéberichten. Meer over het modereren door de moderator kun je lezen bij de spelregels: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/7265-spelregels/ Als hier vragen over zijn stuur dan een e-mail of een pb. Een rustige dag gewenst! Vriendelijke groeten, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Nou, dit lijkt me duidelijk. Maarrehhh......Miranda, bb een eeuwige ban????? Huhhh....waarom?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Nogmaals...Aicha????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden