Spring naar bijdragen

Zondag 23 april 2023


Maarten82

Aanbevolen berichten

goeiemooiemorgen frummers

hier wat onrustig door zieke dochter die een beetje eigenwijs met haar hoge koorts omgaat
wat kun je je machteloos voelen dan als moeder. Aan de ene kant trots op hoe ze het doet,
aan de andere kant zou ik haar wel naar een dokter willen sleuren, maar ja 9000 km afstand
zorgt voor appen en bellen als enige contact. liefde is loslaten zeggen mensen vaak, nou, dat klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik ga ook even de duinen in nu de zon nog schijnt. En dan vanmiddag wat werk inhalen. 

Ik was gisteren naar 'Joyland' Pakistaanse film.  Aanrader vind ik. 

En wezen dansen.  Zo'n dansfeest voor plussers.  De muziek was niet mijn ding, te popi en meebleren, maar wel zin gekregen om dit weer vaker te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk gezwommen. Mn lievelingsbadmeester heeft n uur met mijn mobiel op zak gelopen. Wat zijn er behulpzame en lieve mensen. Dochter komt ze nu ook tegen in verweggistan. 41 gr.koorts is ook niet niks. In de tuktuk naar part.kliniek gebracht en met medicijnen en grote kokosnoot terug naar hostel. Chauffeur gaf zn kaartje af voor als het weer nodig blijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ze heeft meds meegekregen o.a. tegen hooikoorts wat ze helemaal niet heeft.
Een arts in Ned. begeleidt nu via de app en denkt eerder aan longontsteking en dan
heeft ze AB nodig. En de koorts is 41,6 momenteel. Misschien wordt het ziekenhuis.
mooi lesje machteloosheid voelen hier, loslaten lukt niet erg. blijft spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei lady jane:

En de koorts is 41,6 momenteel.

:o 
Oei, daar valt ff moeilijk veel geruststellends op te zeggen.

Weet je/weten ze de oorzaak hiervan? Dit gaat niet om een griepje lijkt me.
Eén of ander eng beest dat gebeten of gestoken heeft of zo?

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Strijkbout:

:o 
Oei, daar valt ff moeilijk veel geruststellends op te zeggen.

Weet je/weten ze de oorzaak hiervan? Dit gaat niet om een griepje lijkt me.
Eén of ander eng beest dat gebeten of gestoken heeft of zo?

er schijnt al 10 dagen een virus te heersen.
de koorts is te hoog voor covid. maar de kliniek heeft niet echt een onderzoek gedaan
alleen meds meegegeven en gezegd als het binnen 2 a 3 dagen niet betert dan terugkomen voor bloed onderzoek.
Geeft me weinig vertrouwen en het moet nog nacht worden he.  ze wilde eerst niet zeggen hoe hoog de koorts is,
maar snapt gelukkig wel dat ik toch al ongerust ben en zonder echte info nog eerder ga malen. ze eet wel en drinkt enorm veel
maar het gutst er ook uit.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze heeft gevideobeld met arts in haar woonplaats en die
vond haar verder niet ziek ogen of klinken. Bij mij aan de tel.
klonk ze ook krachtig. Dat geeft wel vertrouwen voor de nacht.
koorts gedaald naar 40,8 dus ook een goed teken voor nu.
over en uit hier dus ook. slaapwel alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte met je dochter @lady jane.

Tsjonge, dat was me het weekendje wel :rolleyes:.

Gisteren de dansers van toneel hier .2 jongelui met drukke dansjes.De anderen 2 al wat ouder.De stoelen en tafel aan de kant.Het leek hier even op een dansstudio.Moest er wel even van bijkomen gisterenavond, maar het was superleuk!!!

Vanmiddag bij m'n vriendin geweest.Ze wilde zo graag zingen, gewoon simpele liedjes met nog 2 oudere dames erbij.Het zijn nogal onzekere tijden voor haar, dus heeft ze lekker even kunnen zingen.

Nu is het wel even genoeg.

De planning is goed verlopen, maar toch wel wat druk, 3 dagen achter elkaar.

Voortaan toch maar wat meer rust er tussendoor, want ik ben wel een grenzeloos persoon.Op een gegeven moment, raak ik over mijn vermoeidheid heen.Ben dan wel supermoe, maar ik voel dat dan niet meer.Dat is best triggy.Zo had ik gisteren rond 5 uur een behoorlijk trekmoment.Dat heeft ook wel even geduurd.

In de tussentijd wat gechat met m'n maatje.Dat heeft wel geholpen.Geef er niet meer aan toe, maar het overviel me wel ineens gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei lady jane:

Ze heeft gevideobeld met arts in haar woonplaats en die
vond haar verder niet ziek ogen of klinken. Bij mij aan de tel.
klonk ze ook krachtig. Dat geeft wel vertrouwen voor de nacht.
koorts gedaald naar 40,8 dus ook een goed teken voor nu.
over en uit hier dus ook. slaapwel alvast.

Fijn dat ze zo klinkt en dat dat geruststelt. Maar ik verbaas me er wel over. 41,6 halleluja... en 40,8 ook geen kattepis. Dan ben je normaliter toch doodziek?

Maar goed, wel heel fijn dat het iig zakt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is juist het gekke, de tuktukchauffeur blijft bij haar en heeft haar
meegenomen naar een local eettentje waar ze een superhete curry als ontbijt kreeg
en die smaakt haar nog ook, al kon ze de hitte niet goed aan. hoe zweter hoe beter
laat ze die virus maar killen dan. en die koorts duurt al 3 dagen nu, dat moet wel verzwakken zou je denken, 41,5 net.
halleluja idd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...