Spring naar bijdragen

Maandag 17 april 2023

Pinkman

Aanbevolen berichten

• Pinkman changed the title to Maandag 17 april 2023

Goedemorgen.

Gister op het punt gestaan om een fles wijn te gaan kopen (of meer). Zelfs online de folder van de supermarkt zitten bekijken wat er in de aanbieding was. De dag ging niet zoals ik wilde, piekeren over bepaalde zaken die niet goed gaan. Mijn gezondheid waar ik me zorgen over maak en beren op de weg. De zon die maar niet wilde doorbreken en schrale, koude wind, dus niet de tuin in. Zo schoof ik een putje in. Jas aan getrokken, neus in de wind en gaan lopen met in gedachte: als ik straks nog wil, ga ik alsnog naar de super. Maar ik hoefde niet meer zo nodig. En vandaag is vandaag.

DAGPACT
Fonny
Beatrix
Pytje
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan @Toos!

Gisteren een geweldige dag gehad.Wat een beleving.We zijn zelfs nog op het landelijke nieuws geweest.De camera stond even onze kant uit.Het is een leuk, maf, muzikaal gezelschap.Beetje alternatief.Ook al wat ouder.Ze hebben de drank allang afgezworen.Koffie, thee, zelf meegenomen boterhammen (waar ik niet aan had gedacht).Voorlopig nog even invallen voor de huidige accordeonist.

Er komen hele leuke dingen op mijn pad de laatste tijd.Echte opstekertjes allemaal.De kroeg waar we voor stonden, word gesloopt.

Het gebied word geherstructureerd

De drukte viel erg mee en de snelle lopers niet eens gezien.Die gaan in een flits voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...