Pinkman Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 (bewerkt) Goedemorgen, vandaag een dagje thuiswerken. Fijne dag iedereen. 17 april 2023 bewerkt door Pinkman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 Goedemorgen Pinkman, Maarten en alle andere frummers, Het is een beetje heiig, afwachten dus maar wat het vandaag gaat worden. Het beestenspul is alweer verwend, nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie maandag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 @ikkanhet, ik hoop dat jouw man weer zover is dat hij jou naar het ziekenhuis kan brengen, sterkte met het onderzoek straks.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 goeiemooiemorgen frummers er staan weer zegels voor de sauna in sommige dagbladen, weekbladen misschien ook wel. + 14,50 geven 4 zegels recht op een heerlijk vakantiedagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 Goedemorgen! Net gesport en nu aan de koffie. DAGPACT Fonny Beatrix Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 Goedemorgen. Gister op het punt gestaan om een fles wijn te gaan kopen (of meer). Zelfs online de folder van de supermarkt zitten bekijken wat er in de aanbieding was. De dag ging niet zoals ik wilde, piekeren over bepaalde zaken die niet goed gaan. Mijn gezondheid waar ik me zorgen over maak en beren op de weg. De zon die maar niet wilde doorbreken en schrale, koude wind, dus niet de tuin in. Zo schoof ik een putje in. Jas aan getrokken, neus in de wind en gaan lopen met in gedachte: als ik straks nog wil, ga ik alsnog naar de super. Maar ik hoefde niet meer zo nodig. En vandaag is vandaag. DAGPACT Fonny Beatrix Pytje Toos rapilos, Mariann, Spirit en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 drank trekt drama aan @Toos goed van je dat je bent gaan lopen Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 DAGPACT Fonny Beatrix Pytje Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 Goed gedaan @Toos! Gisteren een geweldige dag gehad.Wat een beleving.We zijn zelfs nog op het landelijke nieuws geweest.De camera stond even onze kant uit.Het is een leuk, maf, muzikaal gezelschap.Beetje alternatief.Ook al wat ouder.Ze hebben de drank allang afgezworen.Koffie, thee, zelf meegenomen boterhammen (waar ik niet aan had gedacht).Voorlopig nog even invallen voor de huidige accordeonist. Er komen hele leuke dingen op mijn pad de laatste tijd.Echte opstekertjes allemaal.De kroeg waar we voor stonden, word gesloopt. Het gebied word geherstructureerd De drukte viel erg mee en de snelle lopers niet eens gezien.Die gaan in een flits voorbij. lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 17 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 Dagje thuiswerken is een half uur met de hond langs de uiterwaarden kuieren. Helaas morgen volle bak buiten de deur dus even nagenieten van de mooie wandeling die we net samen gemaakt hebben. Spirit en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 17 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 Veel broccoli met aardappel/ vlees . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 Rodekool, gekookte aardappelen, groentenburger. Griekse yoghurt met vla toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 pizza en salade, lekker makkelijk koffie toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 Hoi, Ik ga lekker in bad met een boek, terwijl partner kookt. Geen idee wat. Gisteren naar The quiet girl geweest, mooie film. Verder niet veel te melden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 april 2023 Rapport Share Geplaatst 17 april 2023 (bewerkt) 12 uur geleden zei Yvonne: @ikkanhet, ik hoop dat jouw man weer zover is dat hij jou naar het ziekenhuis kan brengen, sterkte met het onderzoek straks.... Dank je wel @Yvonne het is ons gelukt gelukkig. 17 april 2023 bewerkt door ikkanhet Lika, Donder en Pinkman reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden