Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 april 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal,

Gelukkig, het forum doet het weer :)

Wat ontzettend naar @ikkanhet
Hoop voor je dat hier wat aan te doen is
Veel sterkte !

hier de hele ochtend al zon @Yvonne,
wel een koud windje nog.

Nou @Pinkman
Ben benieuwd naar je verhaal :)

Mijn verhaal is dat op het punt waar ik 3 jaar geleden zat met partner nu weer ben. Het is lastig maar okay zo. 
 

Verder erg druk met mijn werk en vanwege de situatie waar ik in zit en om maar van huis weg te zijn nog meer aan het sporten dan ik al deed:o
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Vanmorgen hier ook al de ramen aan de binnenkant gezeemd. Zaten vol met kleine vingertjes en poezenneusjes. Ook vliegenpoep, ja. Maar ze glimmen weer. Gisteren de hele dag in de tuin gewerkt, nu spierpijn. Maar wat was het heerlijk om weer buiten bezig te zijn. Krijg je zoveel energie van. Eigenlijk moet ik vandaag verder, maar de wind is berekoud. 

@ikkanhetDat klinkt niet best. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Toos:

Goedemorgen.

Vanmorgen hier ook al de ramen aan de binnenkant gezeemd. Zaten vol met kleine vingertjes en poezenneusjes. Ook vliegenpoep, ja. Maar ze glimmen weer. Gisteren de hele dag in de tuin gewerkt, nu spierpijn. Maar wat was het heerlijk om weer buiten bezig te zijn. Krijg je zoveel energie van. Eigenlijk moet ik vandaag verder, maar de wind is berekoud. 

@ikkanhetDat klinkt niet best. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? 

Ik moet maandag weer naar Maastricht voor een hersenscan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Er wordt hier heel wat afgepoetst. Ik ga dat vandaag NIET doen. Afgelopen week (te) veel gedaan, dus even een weekend niks. Toch maar 1 keer een soort van craving gehad, terwijl ik vroeger in drukke tijden ook dubbel zoveel dronk. Blij mee!

DAGPACT

Fonny

Beatrix

Pytje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heel lang verhaal geschreven gisteren, doe tie het niet :face-icon-small-shocked:

Ach, heb ik het toch even van me af geschreven.

Mijn leven gaat echt in een stroomversnelling.

Zo kwam ik dondermiddag heel hyper thuis van een optreden, krijg ik een berichtje, of ik morgen in kan vallen als accordeoniste in een Rotterdams straatbandje, om daar tijdens de marathon te spelen en wel voor de deur van een kroeg, die tijdens deze gelegenheid, nog een keertje open gaat, voordat het voorgoed onder de sloophamer verdwijnt.

Moest dit heel even laten bezinken, maar ik heb toegezegd.

Hartstikke leuk al die nieuwe uitdagingen en zo fijn, dat ik dat gewoon weer durf!

De beren op de weg (die hoofdzakelijk met mijn alcoholverslaving hadden te maken)zijn weg.

Wat een openbaring en wat een hele zorg minder.

Ik hoef me niet meer te bedenken of ik alcohol zal nemen, wat, wanneer en hoeveel.Gewoon niet, niets, nada.

Nu komt stap 2 van de AA heel goed van pas.

Niet euforisch, lyrisch gaan worden, dat ik niet meer drink.Niet teveel hooi op mijn vork gaan nemen, want dat kan een hele goede instinker zijn.Ben me daarvan bewust.

Zeg daarom tegen mezelf; doe nu maar gewoon, dan doe je gek genoeg.

Hou de beelden maar goed in de gaten morgen, van de marathon.Zie je daar een stelletje malloten staan, die zich muzikanten noemen, dan zou ik daar zomaar deel van uit kunnen maken.

Echt leuke ontwikkelingen allemaal!

Ben me nu even aan het voorbereiden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rapilos:

Oh wat vervelend @Pinkman
Maar weglopen voor je problemen is het ook niet he !

We wonen nu nog in een huis en dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op en de spanning die er nu is kost me veel energie. Door het sporten kan ik beter relativeren en geeft het me op een gezonde manier energie en kracht om er weer even tegenaan te kunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...