ikkanhet Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Goeiemorgen allemaal We zijn er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Goedemorgen ikkanhet...en de rest!!! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Goedemorgen, site niet bereikbaar gisteravond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Heb het vannacht uitgegild van de pijn door krampen veroorzaakt door beschadigingen aan ruggemerg. Fonny en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Oei, wat een ellende @ikkanhet, hopelijk is daar iets op te vinden... Goedemorgen overigens frummers. Na een dag met redelijk wat zon nu weer een grijze, koude bedoening. Maar dat mag um de pret niet drukken Eerst een bakje en dan de hort op, drukke lange dag voor de boeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Goeiemooiemorgen frummers De glazenwasser heeft het in de stromende regen gestopt nadat hij de slang op mijn ramen zette vorige week. Dus ik kijk door honderden spikkels en druipers de zon in nu. 3 x raden wat er na het zwemmen op mijn to do list komt....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Had ik gisteren eens de ruimte om hier wat weg te schrijven ligt het forum plat Eens kijken of het vandaag een beetje gaat lukken hier wat te schrijven. @ikkanhet sterkte ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Goedemorgen allemaal, Gelukkig, het forum doet het weer Wat ontzettend naar @ikkanhet Hoop voor je dat hier wat aan te doen is Veel sterkte ! hier de hele ochtend al zon @Yvonne, wel een koud windje nog. Nou @Pinkman Ben benieuwd naar je verhaal ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Boodschappen zijn al binnen. Straks even de kanarie een schone kooi geven 11.00 komt vriend Eerst koffie en dan naar de tuin. Nog maar 1 keer geweest van de week in plaats daarvan wel alle ramen binnen en buiten gezeemd, want bij mij zagen ze er ook niet uit @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Goedemorgen allemaal Wat is dat dan vervelend als hetvplat ligt, iedere keer weer even kijken. Zo zie je maar dat het echt een functie heeft, voor mij althans. Fijne dag allemaal. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 10 minuten geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Gelukkig, het forum doet het weer Wat ontzettend naar @ikkanhet Hoop voor je dat hier wat aan te doen is Veel sterkte ! hier de hele ochtend al zon @Yvonne, wel een koud windje nog. Nou @Pinkman Ben benieuwd naar je verhaal Mijn verhaal is dat op het punt waar ik 3 jaar geleden zat met partner nu weer ben. Het is lastig maar okay zo. Verder erg druk met mijn werk en vanwege de situatie waar ik in zit en om maar van huis weg te zijn nog meer aan het sporten dan ik al deed Francoise en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Oh wat vervelend @Pinkman Maar weglopen voor je problemen is het ook niet he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Goedemorgen. Vanmorgen hier ook al de ramen aan de binnenkant gezeemd. Zaten vol met kleine vingertjes en poezenneusjes. Ook vliegenpoep, ja. Maar ze glimmen weer. Gisteren de hele dag in de tuin gewerkt, nu spierpijn. Maar wat was het heerlijk om weer buiten bezig te zijn. Krijg je zoveel energie van. Eigenlijk moet ik vandaag verder, maar de wind is berekoud. @ikkanhetDat klinkt niet best. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 12 minuten geleden zei Toos: Goedemorgen. Vanmorgen hier ook al de ramen aan de binnenkant gezeemd. Zaten vol met kleine vingertjes en poezenneusjes. Ook vliegenpoep, ja. Maar ze glimmen weer. Gisteren de hele dag in de tuin gewerkt, nu spierpijn. Maar wat was het heerlijk om weer buiten bezig te zijn. Krijg je zoveel energie van. Eigenlijk moet ik vandaag verder, maar de wind is berekoud. @ikkanhetDat klinkt niet best. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? Ik moet maandag weer naar Maastricht voor een hersenscan Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Goedemorgen! Er wordt hier heel wat afgepoetst. Ik ga dat vandaag NIET doen. Afgelopen week (te) veel gedaan, dus even een weekend niks. Toch maar 1 keer een soort van craving gehad, terwijl ik vroeger in drukke tijden ook dubbel zoveel dronk. Blij mee! DAGPACT Fonny Beatrix Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 12 minuten geleden zei ikkanhet: Ik moet maandag weer naar Maastricht voor een hersenscan Je zit wel in de lappenmand de laatste tijd. Sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 DAGPACT Fonny Beatrix Pytje Spirit Goedenmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 22 minuten geleden zei Toos: Je zit wel in de lappenmand de laatste tijd. Sterkte met alles. Dank je Ja ben superblij dat ik sterk in mijn schoenen sta nu. Spirit en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Een heel lang verhaal geschreven gisteren, doe tie het niet Ach, heb ik het toch even van me af geschreven. Mijn leven gaat echt in een stroomversnelling. Zo kwam ik dondermiddag heel hyper thuis van een optreden, krijg ik een berichtje, of ik morgen in kan vallen als accordeoniste in een Rotterdams straatbandje, om daar tijdens de marathon te spelen en wel voor de deur van een kroeg, die tijdens deze gelegenheid, nog een keertje open gaat, voordat het voorgoed onder de sloophamer verdwijnt. Moest dit heel even laten bezinken, maar ik heb toegezegd. Hartstikke leuk al die nieuwe uitdagingen en zo fijn, dat ik dat gewoon weer durf! De beren op de weg (die hoofdzakelijk met mijn alcoholverslaving hadden te maken)zijn weg. Wat een openbaring en wat een hele zorg minder. Ik hoef me niet meer te bedenken of ik alcohol zal nemen, wat, wanneer en hoeveel.Gewoon niet, niets, nada. Nu komt stap 2 van de AA heel goed van pas. Niet euforisch, lyrisch gaan worden, dat ik niet meer drink.Niet teveel hooi op mijn vork gaan nemen, want dat kan een hele goede instinker zijn.Ben me daarvan bewust. Zeg daarom tegen mezelf; doe nu maar gewoon, dan doe je gek genoeg. Hou de beelden maar goed in de gaten morgen, van de marathon.Zie je daar een stelletje malloten staan, die zich muzikanten noemen, dan zou ik daar zomaar deel van uit kunnen maken. Echt leuke ontwikkelingen allemaal! Ben me nu even aan het voorbereiden. billy1981 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 1 uur geleden zei rapilos: Oh wat vervelend @Pinkman Maar weglopen voor je problemen is het ook niet he ! We wonen nu nog in een huis en dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op en de spanning die er nu is kost me veel energie. Door het sporten kan ik beter relativeren en geeft het me op een gezonde manier energie en kracht om er weer even tegenaan te kunnen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 maw ik heb het forum even nodig. net lekker halfuurtje op de Bokszak getraind en douchen is nodig nu anders niet te harden voor een ander. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 3 uur geleden zei Pinkman: maw ik heb het forum even nodig. net lekker halfuurtje op de Bokszak getraind en douchen is nodig nu anders niet te harden voor een ander. Gaat het? Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 Spirit zonder drank, blijkt nog gevaarlijker te zijn dan met . Op m'n stuitje gevallen.Wie maakt er dan ook een hangstoel vast aan leidingen met een plastic ceintuur.Ik ging er op zitten en krak.. Denk dat ik hem maar voor de sier hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 15 april 2023 Rapport Share Geplaatst 15 april 2023 1 uur geleden zei Spirit: Gaat het? Ja wel hoor. Moet hier weer doorheen maar toch lastig aan te moeten geven dit alleen moeilijk te vinden. Ik ben hier namelijk ook al langere tijd niet meer voor jullie geweest en irl wil ik ook geen mensen belasten met mijn zooi. Spirit en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden