Spring naar bijdragen

Maandag 10 april 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

Zo,net voor de buien binnen.

Iets leuk opgehaald voor m'n jongste kleindochter (een heus buikdanspakje).Wat zal ze dat leuk vinden, want ze zit ook op ballet, dus het dansen zit er al in.

Daarna weer eens een andere supermarkt bezocht en met leuke en lekkere dingen thuisgekomen.

Vanavond kippensoep met een boterham kroket.

Vanavond extra oefenen voor toneel.Ik ga nu ook nog even verder met mijn script.

Zo fijn, dat ik me weer wat beter kan concentreren, al is het in mijn brein nog een rommeltje.Hoop snel een uitslag te hebben bij Antes, soms lijk ik autistische trekjes te hebben en eigenlijk mijn hele leven lang al.

Hou niet van drukte en in een groep, voel ik me vaak eenzaam.

Geluiden komen ook op me af, echt, ik hoor alles, wat ik helemaal niet wil horen.

Ook moeite met sociale contacten.

Het liefst op mezelf en in mijn eigen droomwereld.

Als kind al.Ik zonderde mij altijd af, later was mijn kamertje altijd donker en ik stortte mij dan volledig in de muziek.Ik draaide muziek, was mijn eigen discjockey, ik speelde op mijn orgel, maar wel volledig afgezonderd.

Nu ik me wat meer aan het verdiepen ben in psychische aandoeningen, lijken alle puzzelstukjes in elkaar te vallen en heb ik hier jarenlang mee gelopen.

Ik kan 2 dingen hebben, of misschien wel beiden.

Fijn dat het nu eindelijk onderzocht word.

Vooral nu ik ouder word, heb ik hier veel last van.

 

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond,

Hebben jullieeen fijne Pasen gehad? Nou hier is de moeheid die ik  maanden heb gehad, wat minder (zei ze zachtjes). Ik hoop dat het doorzet en ik weer normaal naar de dagbesteding kan gaan.  Deze week blijf ik nog thuis, en klooi een beetje aan. Kijken of die moeheid weg blijft.

Spirit, eenzaamheid was mijn drankprobleem. Misschien moet je dat eens goed aanpakken, want ik geloof dat je iedere dag thuis ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje,doe er alles aan om me minder eenzaam te voelen en ben de laatste tijd veel op pad en onder de mensen.

Zit ook tussen mijn oren.In feite ben ik vrij, om te gaan en te staan waar ik wil, maar kan me tussen een groep mensen ook heel eenzaam voelen.

Ik realiseer me, dat ik blij moet zijn, dat ik nog zo mobiel ben.

Ik kan nog fietsen, ik kan nog reizen.

Ben zeer zeker niet meer hele dagen thuis.

Moet alleen altijd goed uitkijken, dat ik mezelf niet voorbij ga lopen.

Heb de neiging om maar door te gaan.

Af en toe een rustdag, moet ook kunnen en dat gun ik mezelf soms niet.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou naar toneel gaan, maar mijn OV chipkaart blijkbaar niet opgeladen.

Tsja, op de heenweg zag ik het al wel staan, dat ik geen saldo had, maar het poortje ging nog open.

Eenmaal aangekomen op het volgende station zat ik dus gevangen.De poortjes gingen niet meer open, want te weinig saldo.De noodknop dus maar ingedrukt, want ik schoot al aardig in paniek.

Afijn, toen stond ik buiten, maar kon ik nog niets.

Kon ook niet opladen, want geen bankpasje bij me.

Gelukkig nog een goede kennis kunnen bellen, die me met de auto naar huis heeft gebracht.

Geen toneel dus.

Was best in paniek en dan blokkeerd alles bij mij.Logisch nadenken is er dan niet meer bij.

Bakkie koffie samen gedronken en hem hartelijk bedankt.

Inmiddels weer wat bijgekomen van de schrik.

Ik ga maar een persoonlijke OV kaart aanvragen, waar automatisch het saldo word bijgevuld.

Dit zijn geen leuke dingen om mee te maken.

Een ander lacht hier misschien om, maar ik was echt in paniek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...