Spring naar bijdragen

Donderdag 6 april 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Kan sinds vandaag weer merken dat zowel het roken als de alcohol weer hun trekkende kracht verliezen.  3-4 dagen dus dat je voorbij het lastigste heen bent na een ge-heractiveerde verslaving  die van korte duur was (5 dagen).

Bij roken merk ik het vooral doordat de behoefte aan zuigtabletten weer nagenoeg verdwijnt.

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@StrijkboutDan ga ik hier wel naar de Coffee shop. Ik kan prima weken niet drinken zonder kinderen maar dan blow ik.. En dan rook ik natuurlijk ook weer. 

En blowen heb je ook katers waar je snel klaar mee bent en je komt je bed niet uit. Maar dat is dus mijn stand in.. 

De knop zit in me hoofd, hij is nog wat stroef om, om te zetten. Maar nu dag 4, zonder drinken/blowen/roken. 

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Freekie:

@StrijkboutDan ga ik hier wel naar de Coffee shop. Ik kan prima weken niet drinken zonder kinderen maar dan blow ik.. En dan rook ik natuurlijk ook weer. 

En blowen heb je ook katers waar je snel klaar mee bent en je komt je bed niet uit. Maar dat is dus mijn stand in.. 

De knop zit in me hoofd, hij is nog wat stroef om, om te zetten. Maar nu dag 4, zonder drinken/blowen/roken. 

Is wiet gaan vapen geen optie anders? Dan rook je niet, is het niet schadelijk, niet echt verslavend, in feite zelfs gezond, heb je toch een roesje en krijg je ook een gezonder en puurder effect van de wiet.

Je kan nog zelf de temperatuur instellen ook, zodat je zelf bepaalt welk effect het geeft. 

Ik doe dat zelf sinds een tijdje zo af en toe. En dat lukt ook prima gewoon af en toe. 

En dan lekker mediteren of chille muziek luisteren of zo.

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...