ikkanhet Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 april 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Vanmorgen 3e poging om naar het ziekenhuis te gaan. Twee keer moeten afzeggen door ziek zijn. Maar op hoop van zegen want ben nog steeds niet lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 23 minuten geleden zei ikkanhet: Vanmorgen 3e poging om naar het ziekenhuis te gaan. Twee keer moeten afzeggen door ziek zijn. Maar op hoop van zegen want ben nog steeds niet lekker. Succes Kanjer! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Goedemorgen frummers. De zon komt al op... nog even een paar uurtjes zonneschijn en dan weer bewolking geloof ik. Eerst maar even een bakje, dan snel aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Sterkte @ikkanhet, dat betekent dat je toch weer wat verder bent opgeknapt dan toch? Dat is dan tenminstje een klein positief puntje... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 goeiemooiemorgen frummers 3 x is scheepsrecht @ikkanhet, beterschap! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Ik lig nog op bed met een kop thee. Voor het raam eet een zwartkopvrouwtje van de klimopbessen terwijl het mannetje haar toezingt. Zo mooi! Of hij fluit om de concurrentie op afstand te houden, maar het blijft prachtig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Goedemorgen @Francoise Ga jij nog iets leuks doen vandaag? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Goedemorgen! Dagpact: Fonny Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Gister de boot uit de winter gehaald. Nodige onderhoud gedaan en ze is van binnen en buiten weer spik en span. De boodschappen erin en water tanken en dan zeg ik de Toedels en misschien tot ooit. Zbb, Lika en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 (bewerkt) Door drukte niet aan toe gekomen maar ik had je beloofd, asjeblieft @Yvonne En voor iedereen; We zijn vandaag Witte Donderdag. Voor wie er van houdt; Vanavond op NPO1 20:35 uur The Passion vanuit Harlingen. 6 april 2023 bewerkt door Remi1 toevoeging Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 Dagpact: Fonny Pytje Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 6 april 2023 Rapport Share Geplaatst 6 april 2023 (bewerkt) Kan sinds vandaag weer merken dat zowel het roken als de alcohol weer hun trekkende kracht verliezen. 3-4 dagen dus dat je voorbij het lastigste heen bent na een ge-heractiveerde verslaving die van korte duur was (5 dagen). Bij roken merk ik het vooral doordat de behoefte aan zuigtabletten weer nagenoeg verdwijnt. 6 april 2023 bewerkt door Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 @Strijkbout dat heb ik precies zo! Alleen wordt de verleiding een week later meestal te groot omdat de kinderen dan 8 dagen bij mijn ex zijn. Het blijft vallen en opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 (bewerkt) 5 uur geleden zei Freekie: @Strijkbout dat heb ik precies zo! Alleen wordt de verleiding een week later meestal te groot omdat de kinderen dan 8 dagen bij mijn ex zijn. Het blijft vallen en opstaan Is antabus gaan aanvragen geen optie voor jou anders? 7 april 2023 bewerkt door Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 (bewerkt) @StrijkboutDan ga ik hier wel naar de Coffee shop. Ik kan prima weken niet drinken zonder kinderen maar dan blow ik.. En dan rook ik natuurlijk ook weer. En blowen heb je ook katers waar je snel klaar mee bent en je komt je bed niet uit. Maar dat is dus mijn stand in.. De knop zit in me hoofd, hij is nog wat stroef om, om te zetten. Maar nu dag 4, zonder drinken/blowen/roken. 7 april 2023 bewerkt door Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 7 april 2023 Rapport Share Geplaatst 7 april 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei Freekie: @StrijkboutDan ga ik hier wel naar de Coffee shop. Ik kan prima weken niet drinken zonder kinderen maar dan blow ik.. En dan rook ik natuurlijk ook weer. En blowen heb je ook katers waar je snel klaar mee bent en je komt je bed niet uit. Maar dat is dus mijn stand in.. De knop zit in me hoofd, hij is nog wat stroef om, om te zetten. Maar nu dag 4, zonder drinken/blowen/roken. Is wiet gaan vapen geen optie anders? Dan rook je niet, is het niet schadelijk, niet echt verslavend, in feite zelfs gezond, heb je toch een roesje en krijg je ook een gezonder en puurder effect van de wiet. Je kan nog zelf de temperatuur instellen ook, zodat je zelf bepaalt welk effect het geeft. Ik doe dat zelf sinds een tijdje zo af en toe. En dat lukt ook prima gewoon af en toe. En dan lekker mediteren of chille muziek luisteren of zo. 7 april 2023 bewerkt door Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden