Spring naar bijdragen

Vr 6 jan 23


bumperjim

Aanbevolen berichten

Ik werd gisteravond later op de avond niet goed en omdat ik bang werd voor een insult heb ik 3 halve liters bier gehad.
Daarna ging het wel weer en ben ik maar snel naar bed gegaan. Nu. op dit moment zit ik ook aan 3de van vandaag.

Respect voor alle stoppers maar ik heb het nooit gekund en denk ook niet dat ik het ooit zal kunnen.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Adri02:

Ieder zijn weg, maar ik vind dit dus echt weer een flut-excuus. Om te stoppen moet je doorzetten.

Heeft met excuus of met al dan niet doorzetten niks te maken. Wel met verantwoord afkicken. Ik ben nogal lang en heftig teruggevallen en om dan thuis in m"n eentje af te kicken zonder monitoring van een arts.. Daarbij zijn insulten mij niet vreemd maar ik wil wel eerst mijn huisarts op de hoogte stellen heb ik gister wel gemerkt. Kan nu niet, het is weekend.

Ja, dat bedoelde ik @Pinkman

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Adri02:

Mwah, ik ben ervan overtuigd dat een lichaam meer aankan dan de gemiddelde huisarts ons wil doen geloven. 

Dat ben ik helemaal met je eens Adri. Ik sta onder controle bij de POH ivm hoge bloeddruk en de lifestyle training die ik doe maar het is zo betuttelend dat elke keer dat ik er vandaan kom me zieker voel dan dat ik ben want de uitslagen van elk aanbevolen onderzoek zijn iedere keer goed. Nu sinds ik de lifestyle training bijna al 2 jaar volg en bijna af kan sluiten, zelfs beter dan ooit.

Dokter zal me nu wel weer pammetjes voor willen schrijven om af te kicken. Mag hij doen, prima, alleen ik slik ze niet. Mijn probleem is nu vooral de angst om te stoppen denk ik. Het gevoel dat dokter weet hoe ik ervoor sta geeft me een rustiger gevoel, anders zadel ik mijn man er ook zo alleen mee op mocht er toch wat gebeuren, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Renee80:

Mijn probleem is nu vooral de angst om te stoppen denk ik

Hi Remi, het is niet de angst om te stoppen met drinken, maar de angst om echt jezelf te zien, heel herkenbaar

Nou dat herken ik niet. Misschien kun je beter voor jezelf schrijven ipv mijn bevindingen te verdraaien. NIVEA.

Hi @Quinn Hoe gaat het?:rose:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Renee80:

Dat is deel van het proces Pinkman

Veel van de mensen die hier schrijven voelen zich alleen en zitten in een overgangsfase, in het beste geval

Als ik zo vrij mag zijn om aan jou te vragen, waarom schrijf jij hier?

Dit proces van verandering duurt wel even na het stoppen met alcohol. 
 

we hebben vanavond onze hond in moeten laten slapen. Dit hadden we afgelopen maandag besloten na overleg met de dierenarts omdat de hond hard achteruit ging. Afgelopen dagen voelde zwaar ma dit besluit en voelde weer echt emotie en innerlijke pijn. na jaren lang gedronken te hebben. Ik ben hier dankbaar voor hoe gek het ook mag overkomen voor een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...