Koala84 Geplaatst 7 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 ja tuurlijk, weet niet of het alleen knippen plakken is maar als ik nog wat anders moet doen hoor ik het wel Januari pact 2023 Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Beatrix Spirit Zbb Tatum Yvonne Maarten Pytje Pats Koala84 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 Wow wat een mooie lange rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 Helemaal goed @Koala84 Ja, mooie lange lijst hè @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2023 Ik wil ook graag meedoen vanaf vandaag. Januari pact 2023 Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Beatrix Spirit Zbb Tatum Yvonne Maarten Pytje Pats Koala84 bumperjim Donder, nancy, Koala84 en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2023 Goed man! Daar word ik blij van. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 8 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2023 Hier gaat ie ook goed. Gisteren zelfs een verjaardag droog overleefd. Prana, Tatum en Koala84 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2023 Even voor de duidelijkheid, ik begin pas vandaag op 8 januari, dus ik mag pas op 8 februari gefeliciteerd worden voor een maand droog. Anders word ik door sommigen (overigens niet-deelnemers aan dit maandpact) van valsspelen beschuldigd en moet ik misschien wel excuses gaan maken. Jaja, aan alle gevoeligheden wordt gedacht. Nu heb ik wel ruimschoots genoeg aandacht gehad. Artemis, Donder, Koala84 en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2023 Wat mij betreft, welkom @bumperjim Fijn, dat je ons komt versterken. Wat goed @Toos, verjaardagen zijn vaak lastig hè toevallig vanmiddag ook een gehad, maar de mindset staat helemaal op Spa rood lady jane, Toos en bumperjim reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 8 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2023 Ook ik doe graag mee! Januari pact 2023 Rapilos Toos Tijdvoormij Jane Mariann Claudius Fonny Maja Ikkanhet Bolletje Reacher Prana Lika Fonny Artemis Beatrix Spirit Zbb Tatum Yvonne Maarten Pytje Pats Koala84 bumperjim Emmy Koala84 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 9 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 Gister een verjaardag, viel toch wel weer tegen en ging nog door m’n hoofd om gewoon een biertje te nemen, heb het gelukkig bij een 0%tje weten te houden en dan is dat gevoel gelukkig weer snel weg en ben ik blij dat ik het niet gedaan heb…. Blijft lastig vooral die eerste keren weer rapilos en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 Gaan ze dan ook tegen je zeuren van ach neem er toch 1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 9 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 Nee dat valt dan weer mee, ze zijn het inmiddels al wel gewend nadat ik afgelopen jaar 3 maanden gestopt was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 Sorry mensen,ik ben eraf gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 9 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 Jammer Zbb.... ga je er wel weer voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 Ja ik heb me les wel weer geleerd Koala84 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 9 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 Super! Je kan het hoor! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 Fijn @Emmy Alsnog welkom Wat goed van je @Koala84, dat je het bij een 1 % biertje hebt weten te houden. Geeft achteraf toch wel een voldaan gevoel he Wat ontzettend jammer @Zbb Maar wel heel goed, dat je jezelf weer herpakt hebt ! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 9 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 Jazeker Rapilos, als ik dat biertje wel had genomen had ik 's avonds waarschijnlijk nutteloos op de bank gehangen kortaf te doen tegen man en kinderen.... het gaat maar op een splitsecond maar het blijft verleidelijk rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 9 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 @Koala84 Goed dat je het niet gedaan hebt! Maar gek idd hoe dat werkt in je hoofd…. Koala84 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 10 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2023 En voor de rest nog allemaal in de race? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2023 laten we hopen van wel, meestal meldt men het wel als er iets verandert. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 10 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2023 (bewerkt) Ik ben er nog Merk wel dat ik de laatste twee weken meer trek heb in eten. Maakt eigenlijk niet uit wat als het maar ‘fout’ is. Had ik de eerste weken helemaal geen last van, waardoor het afvallen juist zo goed gaat… 10 januari 2023 bewerkt door Emmy Woordje vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2023 Hier ook nog prima. Gisteren even lastig want was moe ( is altijd een trigger.) Vandaag ging weer prima ondanks etentje met vrienden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2023 Joajoa gewoon aan de thee, geen centje pijn. Hond uitgelaten over verlaten oude spoorbaan. Bijtijds naar bed nu. Remi1 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 16 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2023 Op 10-1-2023 om 18:25 zei Koala84: En voor de rest nog allemaal in de race? Jazeker, mijn beloning wordt zilveren kettinkjes, nog 15 dagen. Daarna meedoen met de volgende. Kort droog. Februari Koala84, rapilos en Prana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden