lady jane Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Goeimorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Hmmmm, lastig kiezen zo! Deze dan maar. Goedemorgen. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 haha, duidelijk niet uitgeslapen nog en dan in bed op de tel. aan het werk, ik had kunnen weten dat dat niks zou worden. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 eerst koffie dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Goed plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Dagpact: Fonny Prana 8 december 2022 bewerkt door Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 dagindewar hier eindelijk de moed om te gaan zwemmen omdat het even droog leek buiten maar de wind staat van de flat af, het giet! Gauw weer naar binnen en spijbelen maar. Kan altijd de kerstboom optuigen en/of de vaat doen nu. of lekker niks........ bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Goedemorgen frummers, Beetje uitgeslapen hier. Beestjes hebben hun lekkertjes en knuffels gekregen, nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 (bewerkt) DAGPACT: Fonny Prana Genoeg Yvonne 8 december 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Goedemorgen. Met frisse tegenzin in de benen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Goedemorgen. Hier hetzelfde Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Goedemorgen, gisteren de kerstboom opgetuigd en huis in kerstsfeer. Wel weer gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Goedemorgen dames... Ik heb wel zin in vandaag eigenlijk. Ga ook wat rommelen met kerstspul. Maar twijfel nog over de kerstboom. Ons draakje is inmiddels 9 maanden en behoorlijk ondernemend. Ik zie hem er rustig toe in staat tot boven in de top te klimmen. Misschien eerst maar eens gewoon opzetten zonder ballen en zo... Als hij dat ding dan niet met rust kan laten zit hij zo weer in de doos. De boom dan natuurlijk. Rosee en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Nou, de vaat is gedaan en de kerstboom heeft al lampjes, de rest mag morgen, ik heb mn saunadagje weer verdiend alleen lampjes heeft trouwens ook wel wat in deze sobere tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 14 minuten geleden zei Yvonne: Ons draakje is inmiddels 9 maanden en behoorlijk ondernemend. Ik zie hem er rustig toe in staat tot boven in de top te klimmen. Misschien eerst maar eens gewoon opzetten zonder ballen en zo... Als hij dat ding dan niet met rust kan laten zit hij zo weer in de doos. De boom dan natuurlijk. Ik heb ook zo'n draakje van 2 jaar. Doos als optie had ik nog niet aan gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Hahahaha.... schitterend @niks, achter het behang is inderdaad zóó 2021... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 DAGPACT: Fonny Prana Genoeg Yvonne Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 56 minuten geleden zei niks: Ik heb ook zo'n draakje van 2 jaar. Doos als optie had ik nog niet aan gedacht. Ik heb een draakje van 4 maanden. Klimt buiten al in alle bomen, dus over de kerstboom maak ik me een enkele illusie. Dit jaar maar een alternatief bedenken. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 goedemorgen allemaal, Gisteren een reis naar tenerife geboekt voor eind maart Spannend, 13 jaar niet meer gevlogen. nou vind ik dat vliegen helemaal niet eng ofzo hoor, maar de aanloop en het geregel ernaartoe wel Spirit en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Ik hen ook 3 draakjes, maar die zitten gelukkig allemaal in een kooi niks en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Haha, ja 6 draken hier. We proberen het niet eens meer niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Ik bedoelde mijn 2 jarige dochter. Ben ook zo'n loedermoeder Al hebben wij ook een 2 jarige kat, maar die trekt zich niets van de boom aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 december 2022 Rapport Share Geplaatst 8 december 2022 Heerlijk, al die katten die het voor het zeggen hebben. Of niet @Reacher? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden