Fonny Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Goedemorgen frummers, Het vriest niet meer.... maar het is buiten waterkoud.... Eerst maar een bakje nu. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 (bewerkt) Sterkte @Remi1, weg met die rommel hoor. En volhouden nu, dat vrijwilligerswerk is zoveel leuker dan.... Heb jij het droog kunnen houden gisteren @Musashi? Nog gefeliciteerd met jullie 25 jaar @ikkanhet, hoop dat het toch een fijne dag was ondanks lichamelijk ongemak. En goed dat je toch weer hulp hebt gezocht @Spirit, dit keer absoluut niet voortijdig afhaken hoor. 22 november 2022 bewerkt door Yvonne ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Goeiemooiemorgen frummers. Dochter onverwacht komen logeren, dus straks samen zwemmen.grappig, want dat is dik 20 jaar geleden dat we dat deden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Gezellig Jane, genieten dus vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Ik doe ook mee met dagpact Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Goedemorgen Chris. DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Chrisjelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Goedemorgen. Snel aan het werk. Dacht een zee van tijd te hebben, zie ik een afspraak over het hoofd. @Remi1Sterkte vandaag. Het beginnetje is al gemaakt zag ik op de draad van gisteren. Nu doorzetten. DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Chrisjelief Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Goedemorgen allemaal, Bed afgehaald, raam open, was in de machine. ochtendgym, klein ontbijtje Als het droog blijft gaan we straks weer verder met het Romeinse Limespad Goh, we worden nog eens sportief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 (bewerkt) Ik meld me ook weer, vanochtend voor het werk aan, overige biertjes uit mijn krat van gisteren leeggegoten in de wasbak.. Het kan ook nooit een beetje, maar dat wist ik al... Zucht.. DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Chrisjelief Toos Freekie 22 november 2022 bewerkt door Freekie Typfout chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Chrisjelief Toos Freekie IJsvogel dag 5 en mijn hoofd draait overuren om smoezen te verzinnen, vooral aan het eind vd dag. Wat een mindfuck toch altijd. Maar ik ga door en weet dat ik me echt beter voel zonder constant die druk van drank op de achtergrond. sterkte voor wie het nodig heeft Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 (bewerkt) DAGPACT: Fonny Genoeg Yvonne Chrisjelief Toos Freekie Ijsvogel Spirit 22 november 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Ik heb twee dagen veel bier en wijn rond gebracht. Gisteren had ik een fles teveel open gemaakt en heb ik zeker 2 seconden gedacht zal ik.. Maar gelukkig niet gedaan. Lonster1, chrisjelief en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Had een fijne avond op toneel.Ik kan alvast in mijn rol kruipen als een wat paranoïde poezenvrouwtje, die ontzettend geobsedeerd is door de geluiden van de buren, waarvan de dochter trompet speelt.Dat gaat hilarisch worden Ik had vandaag het idee om naar Rotjeknor te gaan, eens binnenwandelen bij die kerk, waar ze vrijwilligers vragen.Misschien wat mensen aanspreken, misschien ook niet.Even eerst een indruk krijgen. Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Dank je @Yvonne. Ja mijn probleem is niet zozeer dat ik blijf doordrinken. Het is eerder dat ik op tijd gestopt was, geen kater had en dus nu gemakkelijker weer ga denken ‘dat ik het wel kan’ en dus de volgende weken gemakkelijker overstag zou kunnen gaan, tot ik weer eens ‘per ongeluk’ overdrijf om dan weer een volledige degout te hebben (voor even). Het straatje zonder einde dus… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 (bewerkt) Knap werk @ikkanhet, je doet je naam eer aan. Dat klinkt leuk @Spirit die toneelgroep. @Musashi vooral het denken is het probleem. Dat is toch om gek van te worden? Om toe te leven naar alle drinkmomenten, of je af te vragen of het wel drinkmomenten zijn. 22 november 2022 bewerkt door Lonster1 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Ik heb er 'gelukkig' wel last van, als ik drink. Veel meer dan toen ik nog onder de 50 was. Aan de andere kant kan ik dat ook weer als een excuus gebruiken om de volgende dag gewoon niks uit te voeren. En de dagen erna het liefst ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Ja dat denken hè, is Idd mijn allergrootste probleem omdat dat ook niet alleen met alcohol zo gaat maar zowat alles in mijn leven…uit het hoofd en in het lichaam (buik en hart) is eigenlijk mijn grootste oefening de afgelopen 2 jaar maar het is duidelijk nog niet ‘opgelost’ lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Dat het met ups en downs gaat kan ik wel moedeloos van worden, maar is ook iets dat ik min of meer geaccepteerd heb. Steeds mezelf weer bij de les houden. Veel te druk in mijn hoofd en regelmatig last van stress. Wandelen doet heel goed, maar ik vind het vaak een hele opgave om te besluiten om dat gewoon zelf te doen. Of dat spijkermatje van LadyJane. Ben weer begonnen met mediteren 's ochtends, dat doet goed. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 en zwemmen....... 2 x niet geweest nu, en dat voelt niet goed dochter wilde toch liever wandelen, en dat klopte ook wel, want we wilden echt bijpraten en dat gaat met zwemmen niet echt fijn. En samen bij het leger des heils geweest zodat ze met een tas kleding weer op huis aan is nu. Maar zwemmen is voor mij ook meditatief, tenminste als het niet te druk is, want dan lijkt het wel ritsen op de snelweg. Misschien vanmiddag een yoga les meepakken dan maar. en vanavond een volleywedstrijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Jazeker, zwemmen! Ik moet mezelf er soms echt héén slepen. Maar het is zo fijn. Gisteren tijdens de voetbalwedstrijd was het vrij rustig. Na het werk. Daarna soep gegeten die ik al klaar had. En op de bank lekker een serie kijken. Dan ben ik heel tevreden. Spirit en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Toch weer 7.5 km. Gelopen in de kou. Geeft toch altijd weer een goed gevoel achteraf. Huiskamer hangt weer vol met was want bed vandaag verschoond. Balen dat ik daar niet een extra kamertje voor heb, enfin het zij zo. Voorlopig ben ik er weer voor een dag of 10 vanaf ( hoop ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 22 november 2022 Rapport Share Geplaatst 22 november 2022 Pfff, hele middag al trek, gelukkig heb ik niks in huis. Zo'n dagpact helpt me wel anders was ik waarschijnlijk al lang naar de winkel geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden