niks Geplaatst 6 november 2022 Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 Nou dat was feest voor vooral Mini. Al heeft Inie ook best wel wat gegeten. Mini liep met iedereen mee naar het buffet en mijn poging om iets "normaals" te eten mislukte jammerlijk. Maar ja, zeg nou zelf, het buffet met snoepjes, taartjes en koekjes en ijs is toch ook veel lekkerder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2022 Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 en, hebben ze de choc. fontein ook ontdekt? wie wil er iets "normaals" als kind als je die ziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2022 Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 ik heb vandaag gebinged 1e serie van The Hunters, nadat ik gisteren op npo3 de eerste 2 delen van de 2e serie zag. Zweedse thrillers daar kan dan weer geen choc. fontein of buffet tegen op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 november 2022 Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 Superleuke dag gehad, met de hele middag en avond lekkere hapjes geproefd, die iedereen mee had genomen van allerlei culturen.Een bont gezelschap, waarvan ik er al een aantal kon.Blij dat ik ben gegaan, ben er enorm van opgeknapt! rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 (bewerkt) herkenbaarheid te groot… 7 november 2022 bewerkt door Maja bumperjim, Toos, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 november 2022 Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 Slaap lekker lieve @Maja. Wat een zware periode ga je door. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TRUBBELZAK Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 21 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Ik heb uitgeslapen, daarna voor mijn totaal uitgehongerde en verwaarloosde huisdieren gezorgd, nu eerst een bakje. Dat heb ik nou met planten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden