ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 En dat houden we goed vol zijn volgende maand 25 jaar getrouwd. Remi1 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Wauw, dat is zilver @ikkanhet! Gaan jullie het vieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Zojuist zei Remi1: Wauw, dat is zilver @ikkanhet! Gaan jullie het vieren? Nou we piekeren ons suf over hoe en wat om het te vieren maar zijn er nog niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Oh dan ga ik geen tips of adviezen geven. Ga dat maar lekker samen bekokstoven, leuk joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 9 minuten geleden zei Remi1: Oh dan ga ik geen tips of adviezen geven. Ga dat maar lekker samen bekokstoven, leuk joh! Dank je ja we verzinnen wel iets en inderdaad erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) DAGPACT: Fonny Yvonne Remi Prana Toos Quinn Renée Spirit 18 oktober 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Heb me verslapen en daar baal ik van. Moet veel meer zelfdiscipline gaan krijgen. Als straf heb ik vreselijk liggen dromen Gisteren een uurtje de verwarming aan gehad, vanwege het vocht en ik kwam ook helemaal verkleumd thuis van toneel.Veel te laat nog naar een spannende psychologische thriller gekeken. Dat had ik anders moeten doen, want ook de toneelavond was zeer intensief. Naar de markt nu en meteen door naar de fysio. Ik sta erop, dat er foto's gemaakt worden, na 5 maanden is er nauwelijks verbetering en ik slaap slecht, vanwege de pijn. De deur dus maar uit nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Ik krijg een beetje medelijden met de man van @ikkanhet, door die onesie. Maar ach, 25 jaar huwelijk kan vast wel tegen zo'n ding. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Hahaha, Kees zou dat ding voor geen goud aantrekken, ook niet na 43 jaar huwelijk... ik heb hem zo'n Big Hug XL van Stoov cadeau gedaan, dat vond hij nog net kunnen.... Maar wel heel lief dat jouw man het wél doet @ikkanhet. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Ik wil graag met jullie delen dat ik net een restje hoestpastilles terugvond in een jaszak. Plakkerig en oud. Yummie. Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Ik voel me een hoestpastille Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Goed dat ik nog even extra keek, naar de afspraak.Bleek dus om 14.00 te zijn ipv 14.30.Heb verteld dat er geen verbetering in de pijn zit, dus doorverwijzing naar het ziekenhuis.Aan de hand van foto's of een echo, word dan gekeken, naar de oorzaak van blijvende pijn.Het is lastig en gaat zo'n beetje mijn hele leven beheersen. Daarna toch nog naar de markt kunnen gaan, want die is tot 4 uur.De nootjes en de kaas weer binnen dus .Mezelf ook maar getrakteerd op een lekkerbekje. Zelf de slingers ophangen he? Heerlijk weertje trouwens en mijn beweging weer gehad voor vandaag. Straks nog een ronde met de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 7 minuten geleden zei Reacher: Ik wil graag met jullie delen dat ik net een restje hoestpastilles terugvond in een jaszak. Plakkerig en oud. Yummie. Wil je erover praten @Reacher? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Zojuist zei Spirit: Wil je erover praten @Reacher? Ja! Dus zitten jij! Geen tijd om te wandelen met de hond. Ik ben oud en plakkerig En verslaafd aan hoestpastilles. Salmiak variant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Goed dat je hebt doorgepakt met die doorverwijzing Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Getsie ik moet gaan. Veel plezier straks met de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 O, samiak hoestpastilles, die zijn lekker, maar niet van verleden jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Ik wil even delen, dat ik schoenen heb gekocht.Die had ik natuurlijk nog niet . ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 15 minuten geleden zei Spirit: Ik wil even delen, dat ik schoenen heb gekocht.Die had ik natuurlijk nog niet . Als ik een paar laarzen zoek heb ik eerst een heleboel linkse dat zegt al genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Crap ik zou best een biertje lusten. En er liggen er zat in de kelder. Maar ik heb al toegezegd van niet Dan gaat het feest dus niet door. Toen ik net was gestopt had ik van die rare thee, van die geroosterde bruine, die nam ik altijd in plaats van. Ff kijken of ik die nog heb of anders gewoon een earl grey... Over een half uurtje eten we dan is het voorbij. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 @bumperjim Neem ff een handje pinda's chips chocolade of wat koekjes ofzo . Ff doorbijten hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Ja ik heb al een hele muil vol m&m's gehad maar dat is ook slecht karma. De thee staat te trekken. Stier is bezig met bloedworst en appeltjes en puree. Als het lekker ruikt en lang duurt das een beetje triggerend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Gek, niemand op de dagdraad vanavond? Is het NL elftal op tv of zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Ik meld me droog af voor het dagpact. Laatste deel van de serie kijken, moet weten hoe het afloopt. Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 bezigheden buitenshuis BJ lukt het je nog, uit de kelder weg te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden