Spring naar bijdragen

donderdag 13 oktober 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ja @Yvonne, het gutst tegen de ruiten hier. Wel gezellig thuiswerken zo.  Zou met vriendin gaan wandelen vandaag, en ze was zo slim om het naar gisteren te verschuiven. Stralend strandweer, prachtig. 

Het lege nest heeft ook zo zijn voordelen: ik kreeg ruim 800 euro terug ivm teveel betaalde energie:)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, zo'n klein landje en dan vaak toch zulke verschillen, het miezert hier een beetje. 
Maar wat heerlijk dat je zoveel terugkreeg Etty... 
Ik kreeg ook zo'n bedrag terug, maar dat komt omdat ik de afgelopen maanden het termijnbedrag zelf al behoorlijk had verhoogd en aangezien het zomer was.... 
Hier is het nest al een paar jaar leeg, op Kees na en hij heeft het altijd kkkkoud, maar hij moet nu toch wennen aan een paar graadjes minder :P
Ik heb een extra spaarrekening geopend en het geld daarop gezet om de klap van volgend jaar wat te dempen... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Yvonne:

Grappig, zo'n klein landje en dan vaak toch zulke verschillen, het miezert hier een beetje. 
Maar wat heerlijk dat je zoveel terugkreeg Etty... 
Ik kreeg ook zo'n bedrag terug, maar dat komt omdat ik de afgelopen maanden het termijnbedrag zelf al behoorlijk had verhoogd en aangezien het zomer was.... 
Hier is het nest al een paar jaar leeg, op Kees na en hij heeft het altijd kkkkoud, maar hij moet nu toch wennen aan een paar graadjes minder :P
Ik heb een extra spaarrekening geopend en het geld daarop gezet om de klap van volgend jaar wat te dempen... 
 

Ja dat doe ik dus ook geld apart zetten zodat we ons geen hoedje schrikken als de afrekening komt. Better safe than sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Nog geen regen, maar komt eraan zo te zien. Geeft niet. Gisteren veel buiten kunnen doen en binnen is er ook genoeg te doen. Eerst sportschool straks, daar word je vanzelf wel warm. 

DAGPACT:
Fonny
Renée
Yvonne
Prana
Toos

bewerkt door Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, waar is iedereen?

Ik ben aan het koken... tagliatelle met zes soorten wilde paddenstoelen, tamme kastanjes en tuinbonen. Nog wat tijm en rozemarijn uit de tuin erbij en met een beetje geluk eten we dan straks een fantastische maaltijd voor ongeveer een kwartje. Het ruikt alvast veelbelovend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms zit het mee en soms zit het tegen. Gisteren zat het tegen maar als ik een beetje oplet blijkt het tegelijkertijd ontzettend mee te zitten. De motor van ons geliefde campertje is volledig in de poeier gelopen maar ik ben gezond en er wordt van me gehouden... eigenlijk alles goed dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Yana:

@Toos hoe was jouw dag, droog kunnen houden?

:rose: :rose: :rose:

Zeker. Moeiteloos zelfs. Dit was een prima dag. Zelf paddenstoelen zoeken lijkt me hartstikke gaaf, maar ik zou het niet durven. Ik weet er te weinig van af. Maar ik eet ze graag, dus koop ik ze veiligheidshalve maar gewoon.

En een man die kookt @Etty, dat lijkt me heerlijk! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, hier een drukke dag, snel ineen gedraaide puree met erwtjes en kabeljauw.

Droge afmelding -> mijn misstap van deze week nog te vers in mijn hoofd om maar aan een glas te willen denken... :blush: 

@Yana hopelijk komt dat snel en zonder te veel kosten in orde met jullie campertje!

@Spirit fijn te horen dat het de goede kant uit gaat!

bewerkt door Renee80
kabeljauw heet die vis :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb lekker stamppot andijvie gegeten.Ik vind het ook best leuk om zelf te koken.Ook veel lekkerder en ik weet wat erin zit.Alleen de afwas is soms wat minder, maar stamppot gaat lekker in 1 pan en ach, de afwas is ook wel weer zo gebeurd.Het houd je van de straat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...