ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Dagpact FONNY Roberto Soberbunny3 Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 (bewerkt) Hi. Was het een goede film @Etty? Ik las net een recensie en het klonk interessant. Ik zit me nou wel af te vragen hoe je een slot open krijgt met een kledinghanger. 9 september 2022 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Vandaag geloof ik dat ik weer een stuk ben opgeknapt. Ik vond het wel fijn dat ik beterschapswensen kreeg, dat doet me goed. Ik heb een vriendin die veel klachten heeft n.a.v. chemo en operaties. Tegenover haar schaam ik me altijd als ik aankom met een pijntje hier of daar. Lekker, naar de film. Ik neig ook naar series, of tv. Maar omdat op de commerciële zenders zó veel reclame is, houd ik dat niet lang uit. Altijd dezelfde reclames en voorstukjes van afleveringen. Laatst zat ik naar een kookprogramma te kijken waarbij er tijdens het reclameblok een voorstukje te zien was van het programma waar ik al naar keek. Absurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goedemorgen allemaal, Wil iemand mij op dat mooie dagpact zetten, want zo mooi als dat het er nu staat krijg ik niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Dagpact FONNY Roberto Soberbunny3 Claudius ikkanhet rapilos Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Of wilde je je naam in hoofdletters rapilos? lady jane, Roberto en Donder reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Oh, nu ik het zo lees begrijp ik misschien waarom ik bijna nooit geen film op t.v. kijk. Dacht ook altijd, geen geduld voor, terwijl ik wel naar het filmtheater ga Maar dat zal inderdaad misschien door die ellenlange nare reclames komen tussendoor steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Dank je wel lieve @Lonster1, voor het erbij zetten op het dagpact Nee hoor, mijn naam hoeft niet in hoofdletters (Veel te bescheiden voor ) Lonster1 en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Nog bedankt voor het bloemetje van gisteren @Quinn... doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 13 minuten geleden zei Quinn: Ik zit me nou wel af te vragen hoe je een slot open krijgt met een kledinghanger. Hengelen door de brievenbus. lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Graag gedaan @Yvonne je bent beslist een baken hier voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Het gaat dan om een ijzeren kledinghanger, die je ombuigt tot een haak. Je steekt hem door de brievenbus en trekt de deur open aan het haakje/knop, meestal kan dat. De meeste inbrekers kennen die truuk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 O, okay. Blij dan dat ik geen brievenbus in de deur heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goeiemorgen @Quinn, @Lonster1en @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 (bewerkt) 9 september 2022 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Gaat hier nooit lukken, geen klink aan binnenkant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 (bewerkt) Goeiemorgen @Kohtje 9 september 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puckje Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goedemorgen, ik ga zo een tukkie doen. Hele week gewerkt en school gehad dus ben aardig moe. Meer mensen die weleens overdag een tukkie doen? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 2 uur geleden zei Soberbunny3: Morning @Roberto, @ikkanhet , @Fonny , @Yvonne , @Etty@lady jane rice and shine .... Ik bedoel rise and shine Goedemorgen SB!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goedemorgen alle late vroege vogels!!nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 3 uur geleden zei Etty: Goedemorgen, Werken en vanmiddag naar de film. Avec amour et acharnement. Ik heb ooit een Cineville pas aangeschaft om naar het filmhuis te gaan in plaats van wijn op de bank. Dat is een wekelijkse gewoonte gebleven. Ik heb zoveel mooie films gezien. Die film lijkt mij wat. Mag Juliette Binoche graag zien. Weet soms niet meer welke film te kiezen. Dank voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Dagpact FONNY Roberto Soberbunny3 Claudius ikkanhet rapilos Lonster Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 1 uur geleden zei Puckje: Goedemorgen, ik ga zo een tukkie doen. Hele week gewerkt en school gehad dus ben aardig moe. Meer mensen die weleens overdag een tukkie doen? Als je moe bent, lijkt de keuze om een dutje te doen de beste. Zeker als je weet waarom je koe bent, je week klinkt ook best vol. Wel oppassen dat je dag- en nachtritme niet in de war raakt, zeggen "ze", maar ik ben wel de laatste om daar wat van te vinden. Sowieso trouwens, kudo's voor een opleiding doen naast je baan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Een paar planken laminaat neergelegd, maar gaat hem niet worden.De klik is er niet meer . Gaat ook bol staan, dus dat zou een bron van ergenis zijn geworden. Ach, leuk geprobeerd.De hoek in ieder geval weer stofvrij en geverft. Alles weer inruimen en klaar. Weet iemand hoe je witkalk van zeil afkrijgt? Had wat geknoeid gisteren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden