ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Morguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goedemorgen kanjer!!!! Ik heb je gemist gisteren....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goeiemorgen topper Ja was druk druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Johhhhh...te druk voor het forum??? Maakte me echt zorgen hoor..... Kopje koffie??☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goedemorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 3 minuten geleden zei Fonny: Johhhhh...te druk voor het forum??? Maakte me echt zorgen hoor..... Kopje koffie??☕️☕️ Ja ook daarvoor te druk Nee je hoeft je geen zorgen te maken onkruid vergaat niet Koffie lust ik altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goeiemorgen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goedemorgen, Werken en vanmiddag naar de film. Avec amour et acharnement. Ik heb ooit een Cineville pas aangeschaft om naar het filmhuis te gaan in plaats van wijn op de bank. Dat is een wekelijkse gewoonte gebleven. Ik heb zoveel mooie films gezien. rapilos, Quinn, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 En goedemorgen @Etty, mooie nieuwe gewoonte dus, leuk. Ik heb tegenwoordig niet meer het geduld of de rust om een hele film te kijken helaas. Komt wel weer hoop ik. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Ik heb thuis ook niet het geduld voor een filmhuisfilm, gek eigenlijk. Ik heb een dvd van de bieb liggen maar kies steeds weer voor ene volgende aflevering van het tigste seizoen van een serie die ik volg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Wat zitten we dan toch raar in elkaar af en toe hè? Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 22 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen. Goedemorgen Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 7 minuten geleden zei Etty: Ik heb thuis ook niet het geduld voor een filmhuisfilm, gek eigenlijk. Ik heb een dvd van de bieb liggen maar kies steeds weer voor ene volgende aflevering van het tigste seizoen van een serie die ik volg. Goedemorgen Etty Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Ik ga met de apen naar buiten....laterrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goeiemorgen @Etty Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goedemorgen allemaal. Dagpact FONNY Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goeiemorgen @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 (bewerkt) 25 minuten geleden zei Roberto: Dagpact FONNY Roberto Soberbunny3 Morning @Roberto, @ikkanhet , @Fonny , @Yvonne , @Etty@lady jane rice and shine .... Ik bedoel rise and shine 9 september 2022 bewerkt door Soberbunny3 Spelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goeiemorgen @lady janeen @Soberbunny3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 rijst en schijnt als in gebiedende wijze? Soberbunny3 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 hahahah oops! 1 minuut geleden zei lady jane: rijst en schijnt als in gebiedende wijze? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goedemorgen iedereen Dagpact FONNY Roberto Soberbunny3 Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden