Donder Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goedemorgen Gisteren zorgtoeslag 2021 aangevraagd, en vandaag maar eens energietoeslag aanvragen. Is toch leuk gratis geld. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goede morgen @Donder Goed dat je het nog optijd hebt aangevraagd. Kon tot 1 september had ik in de krant gelezen. Fijne dag Voor iedereen die nog gaat komen hier ook een fijne dag Donder en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 30 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 2 minuten geleden zei Berkje: Kon tot 1 september had ik in de krant gelezen. Ja ik ook, dacht dat je met een eigen huis geen recht daarop had maar blijkt toch te kunnen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Fijn hoor! Woon zelf huur,wist dat ook niet dat dat kon met eigen huis maar des te beter voor je Donder en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goeiemorgen @Donder en @Berkje Dat had ik je ook wel kunnen vertellen @Donder Donder, Fonny en karin123 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 30 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 7 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Donder Goedemorgen zielsgelukkige vrouw met zoveel zin in de toekomst. 9 minuten geleden zei ikkanhet: Dat had ik je ook wel kunnen vertellen @Donder Ja, maar dat heb je niet gedaan. Fonny en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goeiemorgen @Zbb Voel je je al iets beter vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Donder: Goedemorgen zielsgelukkige vrouw met zoveel zin in de toekomst. Ja, maar dat heb je niet gedaan. Ja heb overal veel zin in dat is toch super Ja als ik had geweten dat jij het niet wist had ik dat zeker gedaan. 30 augustus 2022 bewerkt door ikkanhet Donder en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goedemorgen vanaf mijn werk. Nog even een kop koffie voor ik begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goeiemorgen @lady jane en @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goeie morgen mensen, Zorgtoeslag? Ik heb vorige week wel een formulier ingevuld om geld te krijgen voor de hoge energiekosten, maar dat is iets anders hé? Wat ben ik toch een kneus hé? Komt ook omdat ik denk dat ik gewoon nergens recht op heb en blij ben met wat ik krijg. Waar is trouwens Bor. gebleven of lees ik over haar heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goeiemorgen bollewolletje Bor is gisteren nog ff geweest. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 2 uur geleden zei Donder: Goedemorgen Gisteren zorgtoeslag 2021 aangevraagd, en vandaag maar eens energietoeslag aanvragen. Is toch leuk gratis geld. Goedemorgen Donder!!!! TUURLIJK Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 2 uur geleden zei Berkje: Goede morgen @Donder Goed dat je het nog optijd hebt aangevraagd. Kon tot 1 september had ik in de krant gelezen. Fijne dag Voor iedereen die nog gaat komen hier ook een fijne dag Goedemorgen Berkje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 48 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Donder en @Berkje Dat had ik je ook wel kunnen vertellen @Donder Goedemorgen Kanjer!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goeiemorgen lieverd Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 42 minuten geleden zei Zbb: Dagpact: zbb FONNY Goedemorgen Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 5 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen mensen, Zorgtoeslag? Ik heb vorige week wel een formulier ingevuld om geld te krijgen voor de hoge energiekosten, maar dat is iets anders hé? Wat ben ik toch een kneus hé? Komt ook omdat ik denk dat ik gewoon nergens recht op heb en blij ben met wat ik krijg. Waar is trouwens Bor. gebleven of lees ik over haar heen? Goedemorgen Bolletje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goedemorgen alle andere vroege vogels!! Ik moet even uitgelaten wordenlaterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 7 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen mensen, Zorgtoeslag? Ik heb vorige week wel een formulier ingevuld om geld te krijgen voor de hoge energiekosten, maar dat is iets anders hé? Wat ben ik toch een kneus hé? Komt ook omdat ik denk dat ik gewoon nergens recht op heb en blij ben met wat ik krijg. Waar is trouwens Bor. gebleven of lees ik over haar heen? Heb je ook geen zorgtoeslag Bolletje? Als je het niet hebt, aanvragen hoor. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Goedemorgen frummers. De zon schijnt, het is nog heerlijk koel. Ik denk zomaar dat het een fijne dag gaat worden. Eerst maar een bakje @bolletje, hier vind je allerlei info over zorgtoeslag: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/zorgtoeslag/content/kan-ik-zorgtoeslag-krijgen#:~:text=U bent 18 jaar of ouder&text=En kunt u zorgtoeslag aanvragen,nadat u 18 bent geworden. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 DAGPACT: zbb Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden