nancy Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Goedemorgen allen. Eerst koffie. Ik heb de was wel al opgevouwen. bolletje en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 8 minuten geleden zei ikkanhet: Nou nee onze hele planning is in de soep gelopen. Hadden steeds visite dus vandaag maar weer een poging wagen Toch niet weer die " vrienden " ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Hoihoi bolletje en nancy!!!!☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Goeiemorgen @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 2 minuten geleden zei Fonny: Toch niet weer die " vrienden " ? Ja ook maar ook anderen en mijn zoon, moeder en de buurvrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 48 minuten geleden zei Zbb: Goedemorgen dagpact: zbb Goedemorgen Zzb? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 4 minuten geleden zei ikkanhet: Ja ook maar ook anderen en mijn zoon, moeder en de buurvrouw. Gezellige boel!!!jammer he...die afstand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Zojuist zei Fonny: Gezellige boel!!!jammer he...die afstand... Ja echt wel konden we lekker koffie leuten met gebak erbij natuurlijk. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Zojuist zei ikkanhet: Ja echt wel konden we lekker koffie leuten met gebak erbij natuurlijk. Minstens......... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 De apen willen het vrouwtje uitlaten Laterrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 3 minuten geleden zei Fonny: Minstens......... Ja en shoppen en terrasjes doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 57 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Zbb hoe voel je je nu? Niet zo zoals ik gehoopt had me te voelen Wel net gedoucht,dat voelt wel al iets beter maarja ik ben vrijdagmiddag ook nog maar pas gestopt met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 9 minuten geleden zei Zbb: Niet zo zoals ik gehoopt had me te voelen Wel net gedoucht,dat voelt wel al iets beter maarja ik ben vrijdagmiddag ook nog maar pas gestopt met drinken. Is ook nog maar kort. Het zal elke dag weer iets beter gaan. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers eens kijken of het strandweer wordt nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Goedemorgen allemaal. Dagpact: zbb FONNY Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Goeiemorgen @lady jane en @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 (bewerkt) Beste mensen, Eén van de voordelen van stoppen met alcohol is voor mij dat als ik op zondag om 8 uur wakker word niet meer tot 11 uur hoef te wachten tot de buurtsuper opengaat om een fles wijn te kopen. In noodgeval ben ik wel eens helemaal hondsberoerd om 8 uur gelijk naar de stations-to-go-super gefietst voor een literfles. En ben ik halverwege op de terugweg midden op straat gestopt om een paar flinke slokken uit die fles te nemen. Mijn rijtje met andere voordelen van stoppen met alcohol zet ik wel op mijn eigen draadje. 28 augustus 2022 bewerkt door Roberto BizzyBee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 7 minuten geleden zei Adri02: @Fonny, jij hebt zeilbootbewoner (zbb) maar meteen omgedoopt tot zeiler zonder booze (zzb)? Goeiemorgen @Adri02 .Haha is wel origineel . Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Die herken ik maar al te goed @Roberto. Wat ik ook wel deed was booze in de bosjes verstoppen alvast uit voorzorg in geval van nood. Je gaat goed he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Zojuist zei Remi1: Die herken ik maar al te goed @Roberto. Wat ik ook wel deed was booze in de bosjes verstoppen alvast uit voorzorg in geval van nood. Je gaat goed he Dat heb ik gelukkig nooit gedaan en ook nog nooit op de slaapkamer gedronken. Naar bed dan stop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Goedemorgen frummers, volgens mij is vandaag Yvonne jarig @Yvonne van harte gefeliciteerd met je verjaardag , maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Echt waar? O, lieve @Yvonnegefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 ik heb een vierkant zwart vlak op de kalenderdag van vandaag maar nooit te beroerd om digitaal snel wat te bakken, dus @Yvonne gefeliciteerd en een zonnige dag voor jou en de jouwen♥ Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 (bewerkt) Goedemorgen iedereen Wat een lekkere digitale taart zie ik daar Geficiteerd !@Yvonne 28 augustus 2022 bewerkt door Soberbunny3 Felicitatie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 28 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2022 Gisteren vergeten af te melden maar het was goed gegaan. Dagpact: zbb FONNY Roberto Soberbunny3 Fonny en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden