ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Roberto, lady jane, Donder en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goeiemorgen @Donder Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goedemorgen frummers. Zaterdag alweer... Eerst maar een bakje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 (bewerkt) Goedemorgen @ikkanhet, @Donder en @Yvonne Bakje koffie aanzetten en kijken of ik zonder de kinderen wakker te maken van de trap af kan hihi Bewerkt: Andere volgorde trouwens, eerst van de trap en dan koffie aanzetten 27 augustus 2022 bewerkt door Freekie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 (bewerkt) Goeiemorgen @Yvonne en @Freekie Hangt ervanaf waar je koffiezetapparaat staat 27 augustus 2022 bewerkt door ikkanhet Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Jij ook een goedemorgen @Freekie, en jaaaa, heel herkenbaar. @Zbb, ik hoop dat je de nacht 'goed' bent doorgekomen. Ik las jou relaas over die vrienden van jullie @ikkanhet, ik zou mijn dag daar niet door laten verpesten hoor. Hun ruzies zijn hun ruzies en die zullen ze zelf moeten uitvechten. Als jouw man zijn vriend gaat helpen een dag, prima, maar dan ga jij toch lekker zelf iets leuks doen in plaats van de hele tijd aan de telefoon met die vriendin te hangen? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 (bewerkt) Je hebt helemaal gelijk @Yvonneik ga dit ook niet meer doen. Hun problemen zijn voor hunzelf. Klaar. 27 augustus 2022 bewerkt door ikkanhet Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goedemorgen vroege vogels!! Eerst koffie ☕️☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Mooi ikkanhet, vandaag dus een lekker ontspannen dag voor jou. Het is niet meer zo warm gelukkig.... Ik ga aan de slag lui. Maak er een mooie dag van.... dag dag.... Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers wat een genot om nog steeds zonder sokken/jas/trui naar buiten te kunnen en de extreme hitte kwijt te zijn nu extra gewaardeerd dus, juist door die hitte Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 7 minuten geleden zei ikkanhet: Je hebt helemaal gelijk @Yvonneik ga dit ook niet meer doen. Hun problemen zijn voor hunzelf. Klaar. Mooi zo kanjer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 4 minuten geleden zei Yvonne: Mooi ikkanhet, vandaag dus een lekker ontspannen dag voor jou. Het is niet meer zo warm gelukkig.... Ik ga aan de slag lui. Maak er een mooie dag van.... dag dag.... Fijne dag @Yvonne Ja dadelijk lekker douchen en dan misschien gaan shoppen voor mooie eetkamerstoelen. En wie weet misschien ook uit eten. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goeiemorgen @lady jane en @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 3 minuten geleden zei ikkanhet: Fijne dag @Yvonne Ja dadelijk lekker douchen en dan misschien gaan shoppen voor mooie eetkamerstoelen. En wie weet misschien ook uit eten. Dat gaat weer een leuke dag worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 DAGPACT FONNY Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 2 minuten geleden zei Fonny: Dat gaat weer een leuke dag worden!! Ja daar gaan we voor. Net een mooie jas besteld voor mijn man. Hij heeft jassen genoeg maar was te mooi om niet te kopen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Ach bestel mar, bestel mar, bestel mar Ge wet dat ik 't neet kan loate Fonny, Spirit en Donder reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 (bewerkt) Goede morgen Shopze @ikkanhet Kinderen blijven liggen @Freekie? Heerlijk dat het afgekoeld is hè @lady jane? Goede morgen @Donder Hoe is het ermee @Fonny? Fijne dag @Yvonne Vandaag een relax dag gepland. Even weer om een boodschap en krant. Ook een stapel nieuwe boeken uit de bibliotheek om te lezen Fijne dag allemaal 27 augustus 2022 bewerkt door Berkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goedemorgen Berkje!!☕️ Fijne gezellige dag..dat komt wel goed!!! Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goeiemorgen @Berkje Wens jou ook een mooie dag. Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Ik ga de apen uitlaten!!! ...laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2022 Goeiemorgen @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden