Fonny Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Zojuist zei ikkanhet: Hahaha zie hem nu al veel te weinig. De mijne werkt 12 uur për dag...en vaak naar buitenland..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 1 minuut geleden zei Fonny: De mijne werkt 12 uur për dag...en vaak naar buitenland..... Mijne is gepensioneerd maar drukker dan toen die werkte. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Straks met onze Valco naar de dierenarts om te wegen en anaalklieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 is anaalklieren ook een werkwoord? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Ha allen. Opstaan en aan de slag voor mij. Weer begonnen met mijn bulletjournal gewoonte. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 1 minuut geleden zei lady jane: is anaalklieren ook een werkwoord? geen flauw idee maar moet er wel mee gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Goeiemorgen @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Zit niet zo anaal te klieren, @lady jane. Dat hoef je toch niet te vragen? Hadocque, ikkanhet en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 klopt Koh, overblijfsel van mijn MULO nog. Op naar het zwembad dan maar weer. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 (bewerkt) MULO nog... ik ben van het tweede jaar mammoetwet, HAVO. Zootje was het. Twee jaar geen natuurkunde gehad, een jaar geen Engels, in examenjaar maar twee weken Duits gehad, en -en dat maakt alles weer helemaal goed, twee hele jaren geen gymnastiek.. 18 augustus 2022 bewerkt door Kohtje Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Goeiemorgen en welkom terug @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Vandaag met dochter en kleindochter ergens lunchen Eerst half uurtje fietsen er naartoe. Dan gaan we een eind wandelen en dan lunchen leuk, zin in. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Dagpact ; Fonny Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Goeiemorgen @rapilos Heel veel plezier. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Zo, daar ben ik weer. Ik las al die zwembadverhalen van gisteren, heb mijn spullen in de tas gegooid en ben naar het zwembad 20 km verderop gereden.... Nu echt eerst een bakje thee om bij te komen en dan lekker met de hond naar buiten... lady jane, Lika, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 34 minuten geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Vandaag met dochter en kleindochter ergens lunchen Eerst half uurtje fietsen er naartoe. Dan gaan we een eind wandelen en dan lunchen leuk, zin in. Veel plezier Rapilos!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Straks met onze Valco naar de dierenarts om te wegen en anaalklieren. Dat zal weer stinkie stinkie doen Valco te zwaar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Dat zal weer stinkie stinkie doen Valco te zwaar??? Ja toen we hem kregen in december 24,5. Erna bij dierenarts 26 en weer erna 28. Terwijl hij toch echt niet extreem veel eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 4 minuten geleden zei ikkanhet: Ja toen we hem kregen in december 24,5. Erna bij dierenarts 26 en weer erna 28. Terwijl hij toch echt niet extreem veel eet. Wandelen!!!! Beweging!!! En brokken voor zware honden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Goedemorgen, koffie, anaalklieren... Dat soort dingen moeten niet verwisseld worden :p Mijn koffie ruikt nog naar koffie, en koffie is ook een werkwoord Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Koffie jij? Leuk, die verhalen over zwemmen. Ik kom net terug van een weekje Zeeland, en heb daar in de Schelde gezwommen. Heel zout. Dat gaat overal in zitten, vooral mijn ogen hadden er last van. Ik had prachtig weer, 30 graden is aan de kust een stuk beter uit te houden dan in de stad. @lady jane wat stoer dat je gisteren baantjes in de regen zwom, en vandaag ook alweer gaat. Buiten zwemmen is heerlijk. Ik merk wel dat ze de verwarming lager hebben gezet, het buitenbad is 's ochtends nu ijskoud. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 @Yvonne, lekker he, ik ben ook net terug, zelfs het binnen zwemmen viel mee. Ik ben vol goede voornemens dit vol te houden, ik merk al dat ik sterker word, minder pauzes nodig en meer baantjes gedaan. En het extra heen en weer fietsen is ook mooi meegenomen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Heb een nieuwe laptop en wachtwoord kwijt. Wachtwoord opvragen lijkt niet te werken. Dus maar een nieuw account aangemaakt. Het ruimt wel lekker op. Allemaal cursusmateriaal en andere spullen die ik niet meer nodig had, zoals over stoppen met roken en een dagboek van toen ik overspannen was, weg gedaan. Opgeruimd staat netjes. Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 helaas was baantjes zwemmen buiten eenmalig, ik hoop nog in het nieuwe rooster een mogelijkheid te vinden, want wilde eigenlijk iets opbouwen daarin, in steeds koudere omstandigheden. Maar voorlopig vet tevreden. goed voorbeeld doet goed volgen @Lonster @Lonster1 Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 18 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2022 Brrr ja dat is helemaal stoer. Buiten zwemmen terwijl het buiten kouder wordt. Ik zou het wel willen, rationeel gezien lijkt me dat heerlijk en heel weldadig. Maar ik ga als het kouder wordt toch liever naar een verwarmd zwembad. Ik geloof dat ik nog een dikke week buiten kan zwemmen. Heb nog drie keer op mijn kaart staan. Per 1 september alleen binnenbad mogelijk bij het zwembad waar ik zwem. Ik ken wel mensen die elke week in het kanaal zwemmen hier in de buurt. Die vinden het water nu te warm. Wim Hoff methode gevolgd (de ijsman). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden