Fonny Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Goedemorgen allemaal!!☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Goedemorgen. Ik had vannacht een kat die niet van mij is op de slaapkamer. Via het raam ingebroken. Naar buiten gebracht en daarna kon ik niet meer slapen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Ik ga overstappen naar honden denk ik. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Of cavia’s. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Goeiemorgen @Fonny en @Reacher Evengoed lief toch @Reacherik heb zoveel katten hier gehad en ook eten gegeven die ik niet kende. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Absoluut @ikkanhethij is een kattenkruid junkie, dus hij ligt heel lief te spelen. Maarja. In het territorium van bange kat dus tja… En mijn vriend heeft een hekel aan hem. Hij houdt alleen van zijn eigen katten. Gek is dat: zelfde met kinderen. Buiten die van hemzelf vindt hij er niks aan. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Jullie goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Absoluut @ikkanhethij is een kattenkruid junkie, dus hij ligt heel lief te spelen. Maarja. In het territorium van bange kat dus tja… En mijn vriend heeft een hekel aan hem. Hij houdt alleen van zijn eigen katten. Gek is dat: zelfde met kinderen. Buiten die van hemzelf vindt hij er niks aan. 1 minuut geleden zei Reacher: Absoluut @ikkanhethij is een kattenkruid junkie, dus hij ligt heel lief te spelen. Maarja. In het territorium van bange kat dus tja… En mijn vriend heeft een hekel aan hem. Hij houdt alleen van zijn eigen katten. Gek is dat: zelfde met kinderen. Buiten die van hemzelf vindt hij er niks aan. Kan er me wel wat bij voorstellen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Jullie goed geslapen? Redelijk zonder ventilator vond ik niet zo met ook niet echt dus best liggen woelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Hitte sucks Daar! Ik heb het gezegd! It is out there. karin123 en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Benieuwd hoe @Ettyheur haar is geworden. Er zit zeker geen kans in dat je een foto laat zien? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Hitte sucks Daar! Ik heb het gezegd! It is out there. hahaha lefgozer, you dit it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Goedemorgen, wat een weertje hé? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 17 minuten geleden zei Reacher: Absoluut @ikkanhethij is een kattenkruid junkie, dus hij ligt heel lief te spelen. Maarja. In het territorium van bange kat dus tja… En mijn vriend heeft een hekel aan hem. Hij houdt alleen van zijn eigen katten. Gek is dat: zelfde met kinderen. Buiten die van hemzelf vindt hij er niks aan. Ehhhhh...tsja.... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Goeiemorgen @niks Weer om lekker bij mijn vriend de airco te zitten. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Goeiemorgen @Adri02 Wat lieffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Of die lief is weet ik niet, wel een prachtige foto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 2 minuten geleden zei niks: Of die lief is weet ik niet, wel een prachtige foto! Ja dat bedoel ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Hoi @niks: je hebt de eerste werkdagen er weer op zitten niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Ik Google Murmeltier en dat blijkt een groundhog te zijn. Die gaat natuurlijk in mijn planten zitten graven. Maar vooruit! Ik doe het! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Ja en nu weer lekker genieten van de meiden (en het mooie weer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 minuut geleden zei niks: (en het mooie weer) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Goedemorgen frummers, Fijn dat de eerste dagen niet tegenvielen @niks, althans, daar ga ik vanuit. En heel fijn dat je nu weekend hebt...... Vreemde katten wil ik ook liever niet in mijn huis. Maar voor je overstapt op honden: ook die vinden jouw slaapkamer heel gezellig hoor, maak je geen enkele illusie Mooi, even een bakje neerzetten hier, en dan eerst maar even boodschappen doen. En troost je @Reacher: morgen wordt het gelukkig een stuk koeler.... Ik ga nu, kom straks nog wel even binnenpiepen hier.... Quinn, Reacher en niks reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) Goeie morgen lieve kanjers, 't was ook veel te heet. Die muts was tegen een zonnesteek en schoenen? Amnders verbrand ie z'n poten. Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Moet niet gekker worden hier in de buurt. In Roermond is weer een gijzeling bezig. In Reuver Kessel zoeken ze naakte rukkende man met alleen muts op en schoenen en sokken aan. Hier op straat rijd politie rond op zoek naar een bedrieger met Ziggo shirt. 4 augustus 2022 bewerkt door bolletje Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden