Fonny Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Goedemorgen allemaal!! Wakker worden!!☕️☕️☕️☕️☕️☕️ Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Goeiemorgen @Fonny Lekker koffie. Wordt ik me toch om 10 voor 7 pas wakker. Dat heet uitslapen. Heerlijk Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Dat is goed teken!!! Beter slapen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Hoe gaat het??? Is het een hele goede vriendin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 @Fonnyhet is een bel en app vriendin waar ik toch al heel wat jaartjes contact mee heb/had. En toevallig zouden we deze zomer in Rotterdam een hotelletje boeken en samen wat tijd door brengen. Heb haar al bij veel bijgestaan. Ze heeft ook heel wat domme dingen gedaan met drank op. Auto rijden bijvoorbeeld. Auto in beslag genomen en rijbewijs kwijt. Iedereen liet haar vallen. Het slapen gaat inderdaad wat beter maar ook erg wisselend nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Hoe gaat het met jou @Fonnyis het allemaaal wel goed te doen of? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Maar weet je ga graag naar bed toe. Het zou zomaar kunnen dat slapen mijn nieuwe hobby wordt. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Goedemorgen ikkanhet en Fonny en frummers, Het is hier eindelijk een stukje koeler geworden. Heerlijk de boel tegen elkaar open nu. En eerst een bakje. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 5 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen ikkanhet en Fonny en frummers, Het is hier eindelijk een stukje koeler geworden. Heerlijk de boel tegen elkaar open nu. En eerst een bakje. Goedemorgen Yvonne! Lekker koffie!☕️☕️☕️☕️ Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Jammer van die vriendschap @ikkanhet, maar als het jou meer kwaad dan goed doet is het een verstandig besluit van jou... Wat een mooi nieuws @niks, wat zullen jullie blij zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 27 minuten geleden zei ikkanhet: Hoe gaat het met jou @Fonnyis het allemaaal wel goed te doen of? Met mij gaat het prima...steeds beter...hoop dat ik dit kan vasthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 33 minuten geleden zei ikkanhet: @Fonnyhet is een bel en app vriendin waar ik toch al heel wat jaartjes contact mee heb/had. En toevallig zouden we deze zomer in Rotterdam een hotelletje boeken en samen wat tijd door brengen. Heb haar al bij veel bijgestaan. Ze heeft ook heel wat domme dingen gedaan met drank op. Auto rijden bijvoorbeeld. Auto in beslag genomen en rijbewijs kwijt. Iedereen liet haar vallen. Het slapen gaat inderdaad wat beter maar ook erg wisselend nog. Begrijp het...maar....goed uitpraten lijkt me beter...ze zal het ook heel moeilijk hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Goedemorgen Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Ik ga de honden uitlaten...laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 12 minuten geleden zei Yvonne: Jammer van die vriendschap @ikkanhet, maar als het jou meer kwaad dan goed doet is het een verstandig besluit van jou... Wat een mooi nieuws @niks, wat zullen jullie blij zijn... Ja en zo is het goed. Doet ook wel pijn maar helaas, ga geen negatieve energie meer opzoeken. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 9 minuten geleden zei Fonny: Begrijp het...maar....goed uitpraten lijkt me beter...ze zal het ook heel moeilijk hebben.... Ben ik helemaal met je eens maar uitpraten gaat moeilijk met iemand met een instelling van my way or the highway. Dan ben je snel uitgepraat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 En trouwens goeiemorgen ook @Yvonne en @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Goedemorgen!!! Over uitslapen gesproken, ik wilde wel om 6/half 7 uur van bed.. Misschien had ik vroeger op bed gemoeten... Nouja half 8 is ook mooi. Eerst bakje koffie met havermout, zodat ik de rest van de ochtend genoeg heb gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Goeiemorgen @Freekie Half 8 is inderdaad een mooie tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 goeiemorgen frummers heerlijk om met het raam wijd open de dag te beginnen. Gisteren in de regen door de stad gebanjerd en in een piepklein Indiaas restaurantje geeindigd. Veel bijgekletst bij een pot thee, van film kijken kwam niets gelukkig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Heb gelukkig wat beter geslapen Gisteren overdag en zelfs vannacht het raam wijd open gehad. Nog steeds 25 graden in de slaapkamer Snap niet dat het nauwelijks afkoelt Volgens vriend zijn de muren nog verzadigd van de warmte Tja, dat zou zomaar kunnen natuurlijk Leuk, dat je een fijne dag had gisteren Jane Met je zus toch ? 22 juli 2022 bewerkt door rapilos lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Moguh!!! Eens kijken wat de dag gaat brengen. Altijd weer een verrassing, iedere dag weer. Met plezier in de nieuwe lift, waar een mooie grote spiegel hangt.Daar loop ik wel even voor om . Moet ook wel, want de andere lift is in reparatie.Daar komt nog geen mooie spiegel en mooi licht. Is dus voor lelijke mensen, die zichzelf liever niet gespiegeld zien . Snap het niet.Ik zie mezelf graag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden