lady jane Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 @IJsvogel je komt niet voor niets hier melden toch? Dan wil je contact mag ik hopen? Misschien kunnen we je door een moeilijk moment heen helpen anders? IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 (bewerkt) De trek gaat voorbij @IJsvogelkom hier dan praten. Helpen we je erdoorheen. 16 juli 2022 bewerkt door ikkanhet IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 55 minuten geleden zei lady jane: Je bent altijd met jezelf IJsvogel. En kunt kiezen of je aangenaam bent met jezelf of aan somberte toe geeft. Ik weet dat dat niet altijd makkelijk is. houd vol Ja dat is de essentie voor mij, nu geef ik teveel toe aan somberte, en daar kan ik uitstappen. Moet die negatieve gedachten vervangen door iets positievers. Net even rondje met de hond geholpen, en nu ga ik idd maar eens uitgebreid douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Ik kan ook zo 10 redenen bedanken om het niet te doen maar toch heb ik het moeilijk vandaag... En gisteren. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Zo simpel kan het zijn soms. en wandelen is fijn, ook voor de hond. geniet van het douchen, lekker warm en lang, het mag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 we kruisten is het enkel doordat zoon weg is Of speelt er méér? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 16 minuten geleden zei lady jane: we kruisten is het enkel doordat zoon weg is Of speelt er méér? Ja zit al een poosje minder in mijn vel. Veel te zwaar werk, ver over grenzen gegaan, nu vakantie. Heb wel stappen genomen om wel weer beter in balans te krijgen maar baal er wel van hoe dit is gegaan. Echt op mijn tandvlees naar een weekje vrij toegeleefd, en dat valt dan tegen omdat ik doodop ben. Ik ben van veel verder gekomen maar omdat het goed ging heb ik niet goed op mijn grenzen gepast. Dus weer terug oppassen. En in de zomer denk ik soms dat iedereen leuke dingen doet behalve ik, en dan komt zelfmedelijden om de hoek gluren lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Kan ook al weken mijn vaste sport niet doen door een blessure die chronisch is geworden dus dat is ook niet goed voor me, sociaal en fysiek lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 heel herkenbaar, grenzen stellen is zo tricky, ik zie ze bij anderen ook eerder dan bij mezelf. Er is altijd mogelijkheid jezelf te verbeteren moet je maar denken Maak iets van deze week hoor, dat heb je verdiend en de tijd gaat al zo snel, je kunt niks terugdraaien, maar er wel van leren. 2 vriendinnen hebben mij overgehaald om alsnog mijn blessure serieus te nemen, wat een konfrontatie, ik die dat altijd tegen anderen zeg nu toch ook maar tegen jou, gebruik de pauze van sporten maar om echt te rusten en te helen. Mindfullness toepassen helpt mij goed, en ik verslind boeken op mn luie gat aan t strand, ook niet verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Misschien naar leuke tv programma's zoeken @IJsvogel? Lekker lui binge-watchen of lekker intelligent filmcultureel doen of sportprogramma's volgen, net wat je wilt. En tussendoor wat wandelen of fietsen? En draai het om, je mag nu helemaal zelf weten wat je doet. Puur vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 19 minuten geleden zei Bob: Misschien naar leuke tv programma's zoeken @IJsvogel? Lekker lui binge-watchen of lekker intelligent filmcultureel doen of sportprogramma's volgen, net wat je wilt. En tussendoor wat wandelen of fietsen? En draai het om, je mag nu helemaal zelf weten wat je doet. Puur vakantie. Ja dat is ook een goeie. Het mogen.... niet zo veel moeten. Of nog een, graag willen lezen, zit klaar met boek en 2 uur later zit ik nog te scrollen op mijn mobiel. Tjee, zal ik morgen eens een dag "ofline" gaan, kijken wat er dan gebeurd. Ik doe ook veel nuttige dingen op mijn mobiel, bv muziek aanzetten, maar daarna blijf ik dan "hangen" lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 De zogenaamde ‘smartphone’ is de idiootste uitvinding ooit. Ben er zo boos over, je kunt bijna niet meer zonder. Nou, ik wel. deboze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 12 minuten geleden zei Hadocque: De zogenaamde ‘smartphone’ is de idiootste uitvinding ooit. Ben er zo boos over, je kunt bijna niet meer zonder. Nou, ik wel. deboze Ja, ik zie wel veel parallellen met verslaving aan alcohol, of wat dan ook. Schrik en stress als je je mobiel vergeten bent, terwijl het eigenlijk totale vrijheid is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Ik lees je net lieve @IJsvogel, herkenbaar. Sterk dat je je hier meldt ipv die fles te gaan halen waar je morgen spijt van zou hebben. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Ik heb dat ook, eindeloos op telefoon scrollen, dwangmatig. Terwijl ik bijvoorbeeld een boek wil lezen. Echt stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Eerder totale onvrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 7 minuten geleden zei Rosee: Ik heb dat ook, eindeloos op telefoon scrollen, dwangmatig. Terwijl ik bijvoorbeeld een boek wil lezen. Echt stom. Ja, ik denk echt dat dat een grote energielek is, ik ga hier maar eens een soort doel van maken Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Afwisseling en een dagindeling kan helpen. Bijvoorbeeld 's ochtend voor de lunch je e-mail en telefoondingen afhandelen en dan de middag en avond aan andere dingen besteden. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Herkenbaar.Die idiote smartphone. Nu weer aan candycrush begonnen . Altijd maar bereikbaar willen zijn, foto's maken en delen.Te gek voor woorden.Hier wil ik mee minderen.. Ik ga nu stoppen, voor vandaag. Fijne dag gehad een boeren rommelmarkt bezocht.Veel stoere boeren gezien.Ook boze boeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 (bewerkt) Op 16-7-2022 om 15:35 zei niks: Wanneer ga je @nancy? Wij gaan in september een weekje in vakantiepark. Niet aankomende week, maar de week erop, naar ..........! 17 juli 2022 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 5 uur geleden zei nancy: Niet aankomende week, maar de week erop, naar Lommerbergen! Leuk @nancydan zit je echt bij me in de buurt. Ben maar blij dat het de week erop is komende week wordt het te heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 3 uur geleden zei ikkanhet: Leuk @nancydan zit je echt bij me in de buurt. Ben maar blij dat het de week erop is komende week wordt het te heet. Ja, daarom gaan we aankomende week ook nog niet. Ik zou wel gek zijn, thuis een stuk koeler met airco. Maar ik heb er heel veel zin in! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden