Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 juli 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

55 minuten geleden zei lady jane:

Je bent altijd met jezelf IJsvogel. En kunt kiezen of je aangenaam bent met jezelf of aan somberte toe geeft. Ik weet dat dat niet altijd makkelijk is. :rose: houd vol:rose:

Ja dat is de essentie voor mij,  nu geef ik teveel toe aan somberte, en daar kan ik uitstappen. Moet die negatieve gedachten vervangen door iets positievers. Net even rondje met de hond geholpen,  en nu ga ik idd maar eens uitgebreid douchen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei lady jane:

we kruisten

is het enkel doordat zoon weg is
Of speelt er méér?

Ja zit al een poosje minder in mijn vel.  Veel te zwaar werk,  ver over grenzen gegaan,  nu vakantie.  Heb wel stappen genomen om wel weer beter in balans te krijgen maar baal er wel van hoe dit is gegaan.  Echt op mijn tandvlees naar een weekje vrij toegeleefd, en dat valt dan tegen omdat ik doodop ben. 

Ik ben van veel verder gekomen maar omdat het goed ging heb ik niet goed op mijn grenzen gepast. Dus weer terug oppassen.

En in de zomer denk ik soms dat iedereen leuke dingen doet behalve ik, en dan komt zelfmedelijden om de hoek gluren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heel herkenbaar, grenzen stellen is zo tricky,
ik zie ze bij anderen ook eerder dan bij mezelf.
Er is altijd mogelijkheid jezelf te verbeteren moet je maar denken
Maak iets van deze week hoor, dat heb je verdiend en de tijd
gaat al zo snel, je kunt niks terugdraaien, maar er wel van leren.
2 vriendinnen hebben mij overgehaald om alsnog mijn blessure serieus te nemen, wat een konfrontatie, ik die dat altijd tegen anderen zeg:wacko:
nu toch ook maar tegen jou, gebruik de pauze van sporten maar om echt te rusten en te helen. Mindfullness toepassen helpt mij goed, en ik verslind boeken op mn luie gat aan t strand, ook niet verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien naar leuke tv programma's zoeken @IJsvogel? Lekker lui binge-watchen of lekker intelligent filmcultureel doen of sportprogramma's volgen, net wat je wilt. En tussendoor wat wandelen of fietsen? En draai het om, je mag nu helemaal zelf weten wat je doet. Puur vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Bob:

Misschien naar leuke tv programma's zoeken @IJsvogel? Lekker lui binge-watchen of lekker intelligent filmcultureel doen of sportprogramma's volgen, net wat je wilt. En tussendoor wat wandelen of fietsen? En draai het om, je mag nu helemaal zelf weten wat je doet. Puur vakantie.

Ja dat is ook een goeie.  Het mogen.... niet zo veel moeten.  Of nog een, graag willen lezen,  zit klaar met boek en 2 uur later zit ik nog te scrollen op mijn mobiel.  

Tjee, zal ik morgen eens een dag "ofline" gaan, kijken wat er dan gebeurd.  Ik doe ook veel nuttige dingen op mijn mobiel,  bv muziek aanzetten, maar daarna blijf ik dan "hangen"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Hadocque:

De zogenaamde ‘smartphone’ is de idiootste uitvinding ooit.

Ben er zo boos over, je kunt bijna niet meer zonder. Nou, ik wel.

 

deboze

 Ja,  ik zie wel veel parallellen met verslaving aan alcohol, of wat dan ook. Schrik en stress als je je mobiel vergeten bent,  terwijl het eigenlijk totale vrijheid is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar.Die idiote smartphone.

Nu weer aan candycrush begonnen :huh:.

Altijd maar bereikbaar willen zijn, foto's maken en delen.Te gek voor woorden.Hier wil ik mee minderen..

Ik ga nu stoppen, voor vandaag.

Fijne dag gehad een boeren rommelmarkt bezocht.Veel stoere boeren gezien.Ook boze boeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ikkanhet:

Leuk @nancydan zit je echt bij me in de buurt. :D Ben maar blij dat het de week erop is komende week wordt het te heet. :sun:

Ja, daarom gaan we aankomende week ook nog niet. Ik zou wel gek zijn, thuis een stuk koeler met airco. Maar ik heb er heel veel zin in! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...