ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Dank je wel @Yvonneprobeer van het beste uit te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 41 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Fonny daar zeg ik nooit nee tegen. Heb niet zo goed geslapen, heb al sinds gistermorgen koppijn. AU....rustig aan dan maar vandaag...straks misschien een wandelingetje...frisse lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 1 uur geleden zei Maja: Goedemorgen! Is er iets te vieren? Behalve de start van een zonnige dag? DAGPACT FONNY Maja Maja alles gaan we vieren....zonder alcohol! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 3 minuten geleden zei Fonny: AU....rustig aan dan maar vandaag...straks misschien een wandelingetje...frisse lucht Ja komt goed. Ze melden 30 graden dus hou lekker mijn gemak bij de airco. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Maja alles gaan we vieren....zonder alcohol! Ja ben ook van team alles vieren. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Dames...ik ga beginnen...voordat het te warm wordt Laterrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Dames...ik ga beginnen...voordat het te warm wordt Laterrrrrrrr Fijne dag @Fonnyen tot laterss Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Als iemand kaarten nodig heeft voor 2e uitstapje gratis, ik heb er genoeg. Is de spaaractie van Appie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goedemorgen iedereen die al wakker is en ook diegenen die niet wakker zijn. De CV monteur komt straks langs als de kinderen naar school zijn DAGPACT FONNY Maja Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 DAGPACT FONNY Maja Freekie ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Volgende week zaterdag komt Stella aan huis met wat elektrische fietsen. Mijn man wil een nieuwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Zojuist zei Adri02: Ik zou me doodschamen op een elektrische fiets . Goedemorgen overigens. Goeiemorgen @Adri02, waarom dat dan. Is niks om je voor te schamen lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Zojuist zei Adri02: Het komt op mij als gemakzuchtig over. Een beetje als een bladblazer zeg maar. Ja maar een bladblazer gebruiken we ook. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Ikzelf niet ik fiets nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Zojuist zei Adri02: Omdat je lijf daardoor sneller achteruit kachelt misschien? Ja maar dat hoeft niet zo te zijn als je verder ook genoeg beweegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Mijn man is gepensioneerd maar werkt er toch nog bij en loopt elke dag behoorlijke lange afstanden met de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Hahaha..... ik ben hartstikke blij met mijn elektrieke fiets (boven de 65 mag dat) en ik heb geen bladblazer, veeg me de pestpokken iedere herfst, dus dat compenseert het weer karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Reacher Ha @bolletjewolletje. Dank je wel lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 2 minuten geleden zei Yvonne: Hahaha..... ik ben hartstikke blij met mijn elektrieke fiets (boven de 65 mag dat) en ik heb geen bladblazer, veeg me de pestpokken iedere herfst, dus dat compenseert het weer Precies en mijn man is ook al een stukje daarboven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goeiemorgen bollewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goedemorgen. Vandaag een enerverende dag, oa mensen die bij elkaar komen die veel moeite met elkaar hebben. (Sorry beetje cryptisch, gaat om een feestelijke bijeenkomst) Een dag vol triggers, maar besef dat ik eigenlijk niet eens zozeer bang ben om te drinken, maar meer voor alle emoties waar ik bang voor ben/geen controle hebben over de situatie. Misschien is dit best een verbetering vergeleken met vroeger, toen ik daar niet eens over nadacht en het wegdronk (vooral als iedereen naar huis was en alle spanning eruit kwam) Ik ga er 'gewoon ' het beste van maken, accepteren dat ik het lastig vind en proberen me niet verantwoordelijk te voelen voor andermans gedrag. Amen. rapilos, Etty, Spirit en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Ik haat bladblazers! Hadocque, nancy, Spirit en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Lieve luitjes, hoogste tijd weer, ik ga ervandoor, maak er een mooie dag van hoor... Dag dag... Ah, nog net even op de valreep @Rosee. Pfff, een pittige dag dus. Sterkte Rosee .... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 ikkanhet ik geloof dat ze verplicht zijn om, als er iets ernstig aan de hand is, en het is zeker, dat ze dat moeten vertellen. Ook bellen ze je op voor een eerder consult. Probeer te denken dat, geen bericht goed bericht is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Heel veel sterkte vandaag @Rosee Dat ga ik zeker proberen @bolletje thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden