Spring naar bijdragen

maandag 4 juli 2022


Yana

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei ikkanhet:

Uitslag bloed alat 12 gamma GT 24. Super blij mee en dat gaan we zo houden.

Jouw blijdschap in acht nemend ga ik er van uit dat dit mooie waarden zijn. Dit soort afkortingen en getallen zeggen me niets maar ze schijnen belangrijk te zijn.
Gefeliciteerd dus.
Nog wel even de vraag of deze waarden bij jouw bloed horen of bij het bloed van Valco? Nou ja, Valco verdient ook een mooi bloed..
Dus de felicitaties gelden, hoe dan ook. :huh::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ventje is weer thuis en is alweer aardig onder de mensen.Hij kijkt nog wat bedrempeld,  maar hij heeft alweer op schoot gezeten.Nu een plekje op balkon gevonden, waar hij rustig aan het bijkomen is.Nu dus genderneutraal.Ik ga een regenboog kattenbak voor hem kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk scheelt het weer een aantal kittens in het asiel @Spirit. Inie ging prima op de opvang. Morgen komt de fysio thuis. Kijken of we het bewegen wat kunnen stimuleren. Waarschijnlijk een achterstand door te vroeg geboren. Haalt ze wel weer in, maar beetje oefenen en stimuleren kan geen kwaad. Een heel verschil met Mini, die was 1 en al bewegelijkheid en dat is ze nog steeds. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ziet zo'n moeilijk moment er dan uit @ikkanhet.

Overvalt het je dan zomaar?

Mijn moeilijke momenten zijn altijd, als mij drank word aanboden of als er echt gelegenheid is, om te drinken.Vooral die buiten biertappen zijn triggy.Ook het mee willen doen.Gelukkig kan dat prima en tul ik net zo makkelijk aan een flesje tonic.Gewoon het idee om iets in je handen te hebben.Ik kan ook heel stoer een blikje cola opentrekken.Ook zo'n zelfde gebaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhetik heb dat ook, kijk als ik het bij 1 of 2 kan laten.. Maar ik weet dat op den duur (binnen een maand) ik weer meer drink als voorheen omdat de roes en de kater en de roes en de kater en de roes en de kater.... Hand in hand gaan.

Ik leef met je mee want het is op zulke momenten erg moeilijk... Waarom kunnen sommigen maat houden en ik niet? Misschien omdat ik er een gewoonte van heb gemaakt om veel en vaak te drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-7-2022 om 09:25 zei Yvonne:

Remi1, hoe gaat het nu? Zit je op de boot? Kan jouw pa af en toe een dagje mee? 

.........

 

Hoi Yvonne.  Ja ik ben alweer een week weg met de boot. Heit is niet mee, dat kan niet.

bewerkt door Remi1
Privacy gevoelige informatie weg gehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Freekie:

@ikkanhetik heb dat ook, kijk als ik het bij 1 of 2 kan laten.. Maar ik weet dat op den duur (binnen een maand) ik weer meer drink als voorheen omdat de roes en de kater en de roes en de kater en de roes en de kater.... Hand in hand gaan.

Ik leef met je mee want het is op zulke momenten erg moeilijk... Waarom kunnen sommigen maat houden en ik niet? Misschien omdat ik er een gewoonte van heb gemaakt om veel en vaak te drinken

Dank je wel. Ja zulke momenten zijn echt heel moeilijk. Gelukkig komen ze niet heel vaak en hopelijk steeds minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...