rapilos Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Goedemorgen allemaal, Ook ik ben al druk bezig geweest om het huis weer netjes te maken. Ik vind het nog maar koud.de wind staat pal op het balkon en het is maar 16 graden Bewolkt ook weer helemaal. Maar goed, vanmiddag wordt het beter denk ik. Vanochtend niet werken gelukkig Hoewel ik het nog steeds gezellig vind bij de 89 jarige mevrouw waar ik om de 14 dagen kom, ga ik er ook steeds meer tegen opzien dat is geen goed teken vind ik Net of ik een oud wijf wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 2 uur geleden zei Zbb: vanavond naar The rolling stones Leuk Zbb, dan kom je Kees en onze dochters waarschijnlijk wel tegen, hij wordt door hen getrakteerd op een avondje Stones....... Het heeft hier trouwens net gehoosd, jeetje wat een wolkbreuk. Ik was net nog even wat boodschappen aan het doen, had wel de plu bij me, maar zelfs bij het instappen van de auto en het dichtdoen van het portier kreeg ik al een bak nattigheid over me heen.. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Ik ben dan geloof ik precies de goeie kant op gevaren want ik zit met blote benen pal in de zon..? Goedemorgen.. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne Rhino nancy zbb Maja Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 9 uur geleden zei Zbb: Goedemorgen welkom Rhino vanavond naar The rolling stones Ik ben daar vanavond ook, met vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Het is afgelast @zbb en @Rosee! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Ik hoor het net! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrŕrrrrrrrr! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Ik hoop dat jullie niet al onderweg zijn @Zbben familie van @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Achjee Mick Jagger corona. 2 nichten ook, het laait weer op blijkbaar. Ik zwom net naast een vrouw met een kletsnat mondkapje op, dacht nog, wat overdreven en onhygienisch, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Balen! Zijn al heel veel mensen in de Arena. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Jaaaa, wat jammer. en ja ze moesten vanuit oost Groningen komen, dus ze waren al in Amsterdam, zatennog op de hotelkamer die we gereserveerd hadden... Afijn, ze hebben lekker gegeten daar en hebben besloten om dan maar naar de film te gaan, hahaha.... Maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bizar.... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Jeetje, wat jammer! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Was aan het koken en hoorde het op de radio. Dacht gelijk aan jullie. Sterkte met deze teleurstelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 1 uur geleden zei Rosee: Ik hoop dat jullie niet al onderweg zijn @Zbben familie van @Yvonne Wij waren net twee seconden ingecheckt toen we het te horen kregen. balen, maar het is wat het is,het is voor Mick Jagger vervelender dan voor ons denk ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Weer thuis, maar ff wat gegeten op terrasje. Wat vervelend voor je familie @Yvonne helemaal hiernaartoe gekomen, moest jij ook van ver komen @Zbb? Is het eigenlijk ernstig gesteld met Mick Jagger, nee toch? Zo maar eens even het nieuwe checken. Echt heel jammer dit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 36 minuten geleden zei Rosee: Weer thuis, maar ff wat gegeten op terrasje. Wat vervelend voor je familie @Yvonne helemaal hiernaartoe gekomen, moest jij ook van ver komen @Zbb? Is het eigenlijk ernstig gesteld met Mick Jagger, nee toch? Zo maar eens even het nieuwe checken. Echt heel jammer dit! Hier ook net weer thuis. wij moesten van net voor Rotterdam komen. goed uur rijden,dus dat valt mee. vind het vooral voor me ouders sneu,die hadden er zo naartoe geleefd. hopelijk binnenkort nog een tweede kans. kreeg op een gegeven moment wel echt mega trek toen ik zoveel mensen aan het bier zag. Gelukkig was het maar voor heel even en zakte de trek snel weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Voor nu een droge afmelding En onverwachts vroeg naar bed. maargoed morgen ook weer vroeg op,moet morgen weer aan het werk ook. welterusten. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden