bolletje Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Tja, hoe moet ik het anders noemen. Hier kunnen we praten over alles wat niet te verklaren is. Ook mag je hier docu's plaatsen, graag zelfs. Reïncarnatie, Nessie, Ufo's, Aria 51, Pleiadians, Inner Earth, maar ook het geloof of het boeddhisme enz. Er is nog meer als alleen maar alcohol. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Heb nog een link van het ufo meldpunt in Nederland. Kun je zien of er in je woonplaats nog iets is gebeurd. https://ufomeldpunt.nl/ bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 https://youtu.be/nxOkCiErxkQ karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Mooi @bolletje Prachtig he. Zijn er meer van in de wereld. Dit is de grootste zeiden ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 (bewerkt) Ja en zo schijnt er in Antarctica Ook een wereld te zijn. Agartha. Hij is ontdekt door admiraal Bird. Ze denken dat daar de ufo's vandaan komen. Bird heeft daar zelfs dinosauriërs gezien. De mensen daar zijn veel groter en erg vredelievend. 12 juni 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Soms is iets voorbestemd en onverklaarbaar. Weet zeker dat er ergens een hogere macht is. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Denk ik ook @Endoor Ben in mijn leven talloze keren heen en weer geslingerd. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Zojuist zei karin123: Denk ik ook @Endoor Ben in mijn leven talloze keren heen en weer geslingerd. Het is klaar nu. Ga me ook niet meer vergelijken met anderen. Goede hulp ingeschakeld bij ready for change en het word tijd, dat ik mijn leven ga veranderen. Ben er klaar mee en klaar voor. nancy, Fonny en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Goed zo @Endoor Dit gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 that's the spirit karin123, nancy, rapilos en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 2 uur geleden zei Endoor: Het is klaar nu. Ga me ook niet meer vergelijken met anderen. Goede hulp ingeschakeld bij ready for change en het word tijd, dat ik mijn leven ga veranderen. Ben er klaar mee en klaar voor. Dit bedoel ik, @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Zonder fouten @nancy bedoel ik niet flauw. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Ja klopt @niks, daar heb je gelijk in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 We wachten het af. Maakt ook niet uit, welkom in ieder geval @Endoor nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Dat vind ik ook. Welkom @Endoor! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 (bewerkt) . 14 juni 2022 bewerkt door Lonster misschien moeten sommige onverklaarbare dingen gewoon onverklaarbaar blijven karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 8 uur geleden zei Endoor: Het is klaar nu. Ga me ook niet meer vergelijken met anderen. Goede hulp ingeschakeld bij ready for change en het word tijd, dat ik mijn leven ga veranderen. Ben er klaar mee en klaar voor. Wat een kracht. Ga ervoor Endoor. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 9 uur geleden zei niks: Zonder fouten @nancy bedoel ik niet flauw. Nieuwe contactlenzen, dat scheelt een hoop. nancy, lady jane en Fonny reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Interessant draadje is dit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Heb jij ook dingen meegemaakt Fonny? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Jaja Bolletje...ik weet dat er meer is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2022 Toeval bestaat niet.Er is meer.Kijk naar de sterren, kijk naar de wolken,verwonder je, iedere dag weer. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden