lady jane Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 En ik heb via MP een monitor gekocht omdat het scherm van mijn laptop uit elkaar aan het vallen is. Maar nu nog daar beeld op krijgen zeg. Ik heb er geen stroomkabel bijgekregen en moest iets wat ik al had samenvoegen om te gebruiken. Met hulp van zoon steeds fotoś verstuurd van de stappen die ik zette, maar nog geen beeld. Kijken of een goede buur beter blijkt dan een verre vriend. Als het straks werkt mag ik pizza. zo niet vers koken. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 38 minuten geleden zei ikkanhet: Doe nooit zo'n lang programma. Nee, heb er ook een hekel aan. Dat lange wachten steeds... Maar ja, goedkoper hè zeggen ze. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Blijdorp, leuk! Is bijna 40 jaar geleden dat ik daar was. Komt op ‘t programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 nou, buurman ontdekte met mijn oplaadsnoer vd fiets dat de monitor het goed doet, ik heb de verkoper even gemaild en het vergeten snoer opgehaald, dus nu een 21,5 inch scherm en een laptop getransformeerd in een desktop. pizza dus dubbel en dwars verdiend vandaag. Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Hier worteltjes, komkommer, omelet met feta, tomaatjes, ui en knoflook. Was lekker Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Was het niet zo leuk dan @spirit? Wat was er anders dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Ja inderdaad, wat was er niet goed? Mijn jongste kinderen zijn twee jaar geleden geweest en vonden het gewéldig! En trouwens, als je iets vergelijkt met hoe het vroeger was, tja, dan is alles veranderd. De meeste veranderingen zijn goed en passen bij deze tijd. Ging je voor de nostalgie, ja, dan kan je bedrogen uitkomen. We worden ouder, hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 1 uur geleden zei spirit: Zou me maar eerst mentaal voorbereiden. Niets is meer wat het was. Ben blij dat ik thuis ben. Total los en op.. Wat een weer ook.wat een buien. Bij gelezen.. Beetje negatief dit. Was het niet al zo, dat je deze dag al met een negatief gevoel tegemoet ging omdat je je buitengesloten voelt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Jammer @spirit wel kunnen genieten van je kleinkinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Ik heb vreselijk hoofdpijn, paracetamol ingenomen. Iets anders durf ik niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Ach jeetje @niks, Toch geen corona ? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Volgens de zelftest niet. Gewoon verkouden en kop zit helemaal vol. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Nou uitzieken dan maar he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Beterschap @niks Hier een beetje een off day. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Droge afmelding . Slaap lekker. Om vijf uur gaat hier weer de wekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Heerlijke repetitie avond gehad. Gelachen, gedanst, gezongen, gespeeld. rapilos en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 3 uur geleden zei niks: Ik heb vreselijk hoofdpijn, paracetamol ingenomen. Iets anders durf ik niet zo goed. Ik ook al 3 weken inmiddels. Begon met hoofdpijn en vervolgens hoesten, snot, proesten keel en verstopte oren. Duurde mij te lang en huisarts geweest. Heb neusspray advies gekregen ( kruidvat, xylometazoline) dat hielp, al na een paar dagen m'n vol hoofd leeg maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 (bewerkt) Lig al 3 dagen in puur de natuur. Heerlijk die wind , donkere wolken en regen. Sindsdien is de koekoek wel plotseling stil, vreemd, eerder had hij, irritant aan toe, het hoogste woord. Vooronder. Lekker koese 6 juni 2022 bewerkt door Remi1 Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Remi1: Lig al 3 dagen in puur de natuur. Heerlijk die wind , donkere wolken en regen. Sindsdien is de koekoek wel plotseling stil, vreemd, eerder had hij, irritant aan toe, het hoogste woord. Goed dien, famke! Heerlijk. Of better, Fanke. Met onze 11 jaar ouwe 40+ kilo lobbes die niet al te soepel meer is doen we alleen maar dagtripjes. Maar voor anker op n verscholen donker plekje, hotseklots rond de waterlijn horend naar de regen op de roef en de kuiptent luisterend en dan het liefst nog n paar dikke flitsontladingen erbij, god, wat heb ik daar weer zin in! Denk wel s, beetje as in de baarmoeder. 6 juni 2022 bewerkt door Hadocque Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Ja heerlijk Had. Ik ga nu ook al hotseklotsend en wiegend in slaap vallen straks. Dàt dus, you snap Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Lekker sliepe, Pop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Tut. Lekker sliepe Haddie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden