Spring naar bijdragen

Maandag 6 juni 2022


Aanbevolen berichten

En ik heb via MP een monitor gekocht omdat het scherm van mijn laptop uit elkaar aan het vallen is. Maar nu nog daar beeld op krijgen zeg. Ik heb er geen stroomkabel bijgekregen en moest iets wat ik al had samenvoegen om te gebruiken. Met hulp van zoon steeds fotoś verstuurd van de stappen die ik zette, maar nog geen beeld. Kijken of een goede buur beter blijkt dan een verre vriend. Als het straks werkt mag ik pizza. zo niet vers koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja inderdaad, wat was er niet goed? Mijn jongste kinderen zijn twee jaar geleden geweest en vonden het gewéldig! 

En trouwens, als je iets vergelijkt met hoe het vroeger was, tja, dan is alles veranderd. De meeste veranderingen zijn goed en passen bij deze tijd. Ging je voor de nostalgie, ja, dan kan je bedrogen uitkomen. We worden ouder, hè...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Zou me maar eerst mentaal voorbereiden.

Niets is meer wat het was.

Ben blij dat ik thuis ben.

Total los en op..

Wat een weer ook.wat een buien.

 

Bij gelezen.. Beetje negatief dit. Was het niet al zo, dat je deze dag al met een negatief gevoel tegemoet ging omdat je je buitengesloten voelt??

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei niks:

Ik heb vreselijk hoofdpijn, paracetamol ingenomen. Iets anders durf ik niet zo goed. 

Ik ook al 3 weken inmiddels. Begon met hoofdpijn en vervolgens hoesten, snot, proesten keel en verstopte oren. Duurde mij te lang en huisarts geweest. 

Heb neusspray advies gekregen ( kruidvat, xylometazoline) dat hielp, al na een paar dagen m'n vol hoofd leeg maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lig al 3 dagen in puur de natuur. Heerlijk die wind , donkere wolken en regen. Sindsdien is de koekoek wel plotseling stil, vreemd, eerder had hij, irritant aan toe, het hoogste woord.:D

Vooronder. Lekker koese:moon:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Remi1:

Lig al 3 dagen in puur de natuur. Heerlijk die wind , donkere wolken en regen. Sindsdien is de koekoek wel plotseling stil, vreemd, eerder had hij, irritant aan toe, het hoogste woord.:D

Goed dien, famke! Heerlijk. Of better, Fanke.

Met onze 11 jaar ouwe 40+ kilo lobbes die niet al te soepel meer is doen we alleen maar dagtripjes. 
Maar voor anker op n verscholen donker plekje, hotseklots rond de waterlijn horend naar de regen op de roef en de kuiptent luisterend en dan het liefst nog n paar dikke flitsontladingen erbij, god, wat heb ik daar weer zin in! 
 

Denk wel s, beetje as in de baarmoeder.

bewerkt door Hadocque
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...