bolletje Geplaatst 1 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 2 minuten geleden zei Fonny: maandpact 1-10-22 fonny Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 maandpact 1-10-22 fonny Bol Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 maandpact 1-10-22 fonny Bol Claudius Renée Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keet Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 maandpact 1-10-22 fonny Bol Claudius Renée Keet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 maandpact 1-10-22 fonny Bol Claudius Renée Keet Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 (bewerkt) Hallo allen, ik denk er weeral een paar dagen over om me weer aan te sluiten op maandpact. Lijkt of ik het onder controle heb door ‘enkel in het weekend’ maar langzaam aan sluipt het er precies weer in en het brengt me eigenlijk feitelijk helemaal niks behalve mottige momenten. Waarom oh waarom moet ik mezelf hetzelfde blijven aandoen? Het is zaterdagavond eerste dag vd maand, ik kan me eigenlijk al niet meer aansluiten…vandaag ‘mocht’ het weer ineens, een leuk dagje wel maar nee, het klopt echt niet (meer). Aansluiten op een (maand)pact geeft duidelijkheid…morgen misschien…? 1 oktober 2022 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 niet denken maar doen in dit geval @Musashi je kunt je wel degelijk aansluiten, dan pak je er 1 feb. er maar extra bij als dat je geweten sust zo doormodderen doet een groter appèl aan je (slechte) geweten immers? blijven onderhandelen met jezelf of doorleven zonder mottigheid weer fier worden en tevreden met jezelf. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Jaah net nog 1 l verveine-kamille op. Veeeeel beter dan porto-cava-rosé-rode wijn! Echt hopelijk morgen niet te veel last bweih echt stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Musashi probeer eens, voor dat je gaat drinken, op het forum te komen misschien kunnen we je helpen. Dan kan je naderhand nog kijken wat je doet. Daar ben je vrij in. Musashi en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 15 uur geleden zei Artemis: maandpact 1-10-22 fonny Bol Claudius Renée Keet Artemis ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 Hopelijk mag het nog. maandpact 1-10-22 fonny Bol Claudius Renée Keet Artemis ikkanhet Prana lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2022 maandpact 1-10-22 fonny Bol Claudius Renée Keet Artemis ikkanhet Prana Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 november 2022 Rapport Share Geplaatst 1 november 2022 en een nieuwe maand, ik heb het droog gehouden, jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 november 2022 Rapport Share Geplaatst 2 november 2022 Maandpact 1-11-22: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2022 Op 2-11-2022 om 18:19 zei Fonny: Maandpact 1-11-22: Fonny Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 11 september Rapport Share Geplaatst 11 september Maandpact voor wie wil 🙂 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 september Rapport Share Geplaatst 11 september (bewerkt) Maandpact 11/9/24 - 11/10 ? Claudius Dank je @Moeps 11 september bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 september Rapport Share Geplaatst 12 september Dank jullie wel, moeten we niet wachten tot bijvoorbeeld 1 oktober? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 september Rapport Share Geplaatst 12 september 11 uur geleden zei Claudius: Maandpact 11/9/24 - 11/10 ? Claudius Fonny Dank je @Moeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 12 september Rapport Share Geplaatst 12 september Ik zou hem wel vanaf de eerste van de maand laten lopen, dus 1/9 t/m 30/09. Of op 1 oktober een nieuwe starten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 september Rapport Share Geplaatst 12 september 4 uur geleden zei Freekie: Ik zou hem wel vanaf de eerste van de maand laten lopen, dus 1/9 t/m 30/09. Of op 1 oktober een nieuwe starten? Dat is voor mij prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 12 september Rapport Share Geplaatst 12 september Maandpact 01/09/24 Claudius Fonny Freekie Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 september Rapport Share Geplaatst 23 september Maandpact niet gehaald wat betreft blowen, alcohol blijft gelukkig buiten beschouwing. Maandpact 01/09/24 Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 oktober Rapport Share Geplaatst 1 oktober Maandpact 01/10/24 Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 oktober Rapport Share Geplaatst 1 oktober 5 uur geleden zei Claudius: Maandpact 01/10/24 Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden