Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 @Quinnkom je vandaag ook op het dagpact? (bang, bang, bang on your door baby) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 En een beer voor @Quinn Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 goeiemooie morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Ola, @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen frummers, weekend weg met husband. Ff alleen met z'n 2 . Zijn we nooit . We gaan naar de hoge Veluwe. Maar we kunnen ook ff Arnhem in . Een air benb geboekt. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Hier geen regen @ikkanhet, maar wel bewolkt. Veel plezier @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Heel veel plezier @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Veel plezier @Francoise! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 9 minuten geleden zei Francoise: Goedemorgen frummers, weekend weg met husband. Ff alleen met z'n 2 . Zijn we nooit . We gaan naar de hoge Veluwe. Maar we kunnen ook ff Arnhem in . Een air benb geboekt. Jullie gaan naar jullie eigen love shack @Francoise? Veel plezier! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Mijn vriend is vandaag en morgen aan het werk. Dan kan ik mooi de wasmachine aan één stuk door laten draaien. Daar heeft hij een hekel aan, geen idee waarom. Hij weet het ook niet. Hij heeft wel weer een innige liefde voor de de wasdroger. Ikke voor het droogrekje. Dan zijn jullie op de hoogte van de Werkelijk Belangrijke Zaken in huize Reacher. niks en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Hier ook wassen @Reacher lekker buiten hangen straks. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 7 minuten geleden zei niks: Hier ook wassen @Reacher lekker buiten hangen straks. Dat kan hier niet. Er vliegen hier alleen maar incontinente vogels. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen. Lekker @Francoiseweekendje weg! Hier nog ff werken en dan lekker sporten. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Ik denk dat ze mijn katten proberen te raken. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Je hebt toch katten @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Zojuist zei Reacher: Ik denk dat ze mijn katten proberen te raken. Met vogelpoep bedoel ik. Goedemorgen @Rosee Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 2 minuten geleden zei niks: Je hebt toch katten @Reacher Het is oorlog tussen de katten en de vogels @niks. niks en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Oh jee, vangen ze geen vogels? Of mag dat niet van jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen. Ik ben hier eigenlijk niet veel. lees wel mee soms en heb net oproep voor maatje geplaatst.. hopelijk lukt dat. Hier vallen de zwaluwen de katjes aan op stal. Meer laag eroverheen vliegen hoor gelukkig! niks en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Welkom @Catharina. Ik ga eens wat doen, have a good day! Catharina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Hoi @Catharina Zwaluwtjes zijn een beetje de straalvliegtuigjes onder de vogels. Gaaf dat jij die in de buurt hebt! ‘Mijn’ vogeltjes bekogelen de katten uit zelfverdediging @niks. Daarom sta ik in deze aan de kant van de gevleugelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Ja dat doen de zwaluwen ook. ze zitten in het nest van vorig jaar in de schuilstal. jarenlang weggeweest en nu weer terug. vorig jaar twee nestjes gehad en op een dood vogeltje na ging het goed. Ik heb er een plankje ondergemaakt zodat ze minder snel eruit vallen...prachtig hoe ze vliegen idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Woon je op een boerderij, @Catharina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Helaas niet, had wel alle dieren ooit aan huis en wie weet komt dat wel weer. Nee, ik heb paarden, een is stokoud en katjes op een stal waar ik alles alleen run, met wat hulp soms van oudere man gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden