Yvonne Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Goedemorgen frummers, Een nieuwe week, ik ben er klaar voor. Maar eerst een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Dank voor de koffie Yvonne, heb je nog een oren van je hoofd kletsend logeetje in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Goeiemorgen @Yvonne@Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 O de en is pleite lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Goedemorgen @Yana en @ikkanhet... Het logeetje is weer naar huis, de kitten is er nog uiteraard en terroriseert mijn toetsenbord. En dat niet alleen, hahaha. De overige dieren lijken een beetje bij te draaien inmiddels. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 13 minuten geleden zei ikkanhet: O de en is pleite lol Wie of wat is pleite? Ik vat um niet helemaal geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 2 minuten geleden zei Yvonne: Wie of wat is pleite? Ik vat um niet helemaal geloof ik? Het woordje EN dat tussen jouw naam en @Yana hoort te staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Aha, ja, ik zie het nu ook.... het is je vergeven hoor ikkanhet DAGPACT: Yvonne ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Gelukkig maar @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 @ikkanhet, wil je mij er even bijzetten Jij zit achter de laptop zo te zien. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Yana Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Onrustige nacht gehad. Dan duurt het lang voor het licht wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Ja, als je niet kunt slapen duurt de nacht heel lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 9 minuten geleden zei Yvonne: Ja, als je niet kunt slapen duurt de nacht heel lang Ja dan is het zo fijn als je het licht ziet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Criminaliteit komt steeds dichterbij is geen ver van mijn bed show meer. In de buurt dode man aangetroffen in afgebrand voertuig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Moghu. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Goedemorgen allemaal, Voor het eerst na lange tijd weer werken (ziek en vakantie) Dat is het enige en laatste adresje wat ik nog heb Als zzper ben ik gestopt Er was zo weinig inval werk en wilde me eigenlijk ook niet meer binden. Weer een hoofdstuk afgesloten Vind het nog wel een beetje lastig, maar merk ook dat ik niet zoveel meer aan kan ( En oh....dit kost een moeite om dat toe te geven ) Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 11 minuten geleden zei ikkanhet: Criminaliteit komt steeds dichterbij is geen ver van mijn bed show meer. In de buurt dode man aangetroffen in afgebrand voertuig. Ik hoorde het op de radio @ikkanhet Gruwelijk he ! Gisterenavond hoorde ik een trein heel lang en heftig toeteren (Woon vlak bij het spoor) Dacht al; oh jee, dit is niet goed. Binnen 10 min talloze ambulances, brandweer en politie. hoorde later dat iemand (weer) gesprongen is Bah zeg ! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Hé bah dat is ook altijd naar. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Morgen! Ha @bolletje! Ik wilde net naar je informeren. Voel je al verschil met je lactose vrije eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Gisteravond tegen mijn man gezegd je mag best een pilsje nemen hoor kan ik wel tegen. Een pilsje en 2 borreltjes en had al genoeg. Dat zou bij mij pas de start zijn geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Moeilijk hè die eerste periode als zo’n jong diertje tussen de oudjes komt @Yvonne. Het is altijd maar afwachten of het goedkomt en in de tussentijd voel je je schuldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 37 minuten geleden zei rapilos: maar merk ook dat ik niet zoveel meer aan kan ( En oh....dit kost een moeite om dat toe te geven ) Ik merk dat ik steeds minder goed tegen werkstress kan. Een beetje vanuit dat gevoel van doe eens even rustig allemaal, maar ook een beetje van WHaaaaaaH, waar is het overzicht!!!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 7 minuten geleden zei Reacher: Ik merk dat ik steeds minder goed tegen werkstress kan. Een beetje vanuit dat gevoel van doe eens even rustig allemaal, maar ook een beetje van WHaaaaaaH, waar is het overzicht!!!! Ik ook @Reacher. En ook…: waarom? Goedemorgen, nieuwe dag. Eens buiten gaan kijken…. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Goedemorgen, mijn moederhart heeft een deuk gekregen vanmorgen. Mini gaat op maandag naar de opvang. Waarom? Zodat ze niet straks weer hoeft te wennen. Spelen met andere kinderen. Ik heb even mijn handen vrij om het huishouden te doen. Normaal is het geen probleem, maar nu huilde ze en wilde bij mij blijven. Nu kreeg ik net een foto dat ze druk aan het spelen was, dus het komt wel goed, maar toch.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden