ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Nu door dat rijmen en dichten denk ik ineens dat ik mijn dagelijkse gevoelens beter uit kan drukken in een gedicht dan zo opschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Wauw die kwam zomaar in me op. That’s it @ikkanhet jij en ik gaan op tournee. MC @ikkanhetmet DJ De la Reach ikkanhet en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 4 minuten geleden zei Judith: @ReacherEn er zitten ook veel minder spel en typfouten in als je nuchter bent. Ook dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Ik meende dat gedichtje hoor @Yana Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 3 minuten geleden zei Reacher: Wauw die kwam zomaar in me op. That’s it @ikkanhet jij en ik gaan op tournee. MC @ikkanhetmet DJ De la Reach Haha dat is wel een goeie wie weet maken we nog een nieuwe carrière. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Ik werd op de meao vroeger door mijn maatschappij leraar vaker betrapt dat ik zat te dagdromen en te dichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Ik vind het heel moeilijk om te rijmen. Toen ik zeven was moest ik een gedichtje maken op school, daar heb ik toen zo mijn best op gedaan dat ik hem nu nog weet: "papa is weer thuis uit het ziekenhuis acht dagen was hij weg was dat even pech en meer weet ik niet" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 1 minuut geleden zei Yana: Ik vind het heel moeilijk om te rijmen. Toen ik zeven was moest ik een gedichtje maken op school, daar heb ik toen zo mijn best op gedaan dat ik hem nu nog weet: "papa is weer thuis uit het ziekenhuis acht dagen was hij weg was dat even pech en meer weet ik niet" Ach wel heel leuk en liefff. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Resultaat van vandaag hier op het forum is dat ik er heel vrolijk door ben geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Da's fijn @ikkanhet, is de trek weer vertrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 9 minuten geleden zei Yana: Da's fijn @ikkanhet, is de trek weer vertrokken? Ja is helemaal weg en mag weg blijven. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Zelfzorg actie: vroeg naar bed en niet naar afspraak vanavond. Ben zo moe. En totaal hormonaal. Ik herken het opeens… nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Ik had trouwens van de week twee prachtige gewone dagen. Niets bijzonders. Gewoon gewerkt. Maar er was ruimte en ik had begrip voor mezelf en anderen. Zo’n fijn ruim gevoel! Ik hoor er wel eens over, nu had ik het gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Vandaag zat ik overigens weer lekker in mijn eigen krampje hoor… ook geruststellend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Goedenavond stelletje druktemakers. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Ik meld me droog af van het Dagpact welterusten. lady jane en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Mooi draad, i love it Jullie zijn lief Kijk dit is ook het forum lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden