Yana Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Fijn @Zbb, ik hoop dat je nooit meer een terugval in alcohol hoeft mee te maken. En trek aan de bel hè, als je op een dag merkt dat je gaat twijfelen over de antabuse en stiekem in jezelf andere plannetjes gaat smeden. Fijne dag Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Ik heb ook in een heftige binch gezeten vanaf de verjaardag van mijn vriendin 12maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 DAGPACT: Yvonne Roberto zbb ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Had niet veel gescheeld of ik was gisteren op de fiets gestapt om wijn te gaan kopen. Gelukkig niet gedaan, want of het nu 1, 2 of 3 flessen waren geweest, die waren zeker leeg gegaan. Nu blij dat ik het niet gedaan heb. @spirit DAGPACT: Yvonne Roberto zbb ikkanhet Toos 21 maart 2022 bewerkt door Toos rapilos, Reacher en Lonster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen allemaal, Heel goed @Toos, Fijn om te horen, trots op je een heerlijke rustige maandag vandaag Gelukkig niet werken vanochtend Straks maar weer eens een bananenbroodje bakken, want zit nu met een cracker bij de koffie. Het niet drinken gaat best redelijk goed alleen afgelopen zaterdag, hevige trek in de middag herkende de trigger Doodmoe en gespannen (Ook belangrijk, herken je triggers ) @spirit Zou je zo graag willen helpen, maar weet eerlijk gezegd niet meer hoe Je geeft me een machteloos gevoel (en ja, hier heb jij natuurlijk ook niets aan ) Wens je uiteraard he beste en vooral dat je die knop nu eens echt om krijgt Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 (bewerkt) Goedemorgen wat een mooi positief bericht @Zbb En de behandeling afsluiten goed nieuws dat je zo sterk bent om dit nu aan te gaan . @spirit hopelijk gaat het goed vandaag , en kan je er beter zijn voor je hond .. laat de drank maar staan dit levert je niets op . Zorg voor jezelf. @ikkanhet ook in een binge , lees ik nu weer vol goede moed er tegen aan ? Succes ermee . Fijn @Toos dat je het niet gekocht hebt , trots mag je zijn op jezelf .. houd vol . 21 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Zbb en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Zojuist zei Lieke7777: @ikkanhet ook in een binge , lees ik nu weer vol goede moed er tegen aan ? Succes ermee . Dank je ga er weer met volle moed tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 De knop is weer om gelukkig. Zbb, Lieke7777 en Toos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Dank je @rapilos. Ik herkende de trigger bij mij ook. Dat vind ik al een hele stap in de goede richting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Succes @ikkanhet Je kan het ! Zeker ook complimenten voor @Zbb Je gaat goed man ! Zbb en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Zojuist zei Toos: Dank je @rapilos. Ik herkende de trigger bij mij ook. Dat vind ik al een hele stap in de goede richting. Zeker ! Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Wat ik dan niet snap @ikkanhetwaarom meld je dit dan pas achteraf, als je de knop weer hebt omgezet, en niet op het moment dat je de fles wilt opentrekken? Daar is het forum toch voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 5 minuten geleden zei Rosee: Wat ik dan niet snap @ikkanhetwaarom meld je dit dan pas achteraf, als je de knop weer hebt omgezet, en niet op het moment dat je de fles wilt opentrekken? Daar is het forum toch voor? Ja maar ik wist na de verjaardag dat het niet meer zou helpen. Ik kan mezelf goed genoeg dan helpt er geen lief moedertje meer aan. Dan gaat het in mijn hoofd van ik zal en ik moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Ik vraag mij dan ook wel eens af , waar gebruik je het forum dan voor . Bij gedachten aan drinken, niet melden of denken het helpt niet, ik drink gewoon. En dat terwijl er zo veel lieve mensen hier zijn die willen luisteren die je willen aanmoedigen , je kan het echt gebruiken op een moment van willen drinken. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 3 minuten geleden zei ikkanhet: Ja maar ik wist na de verjaardag dat het niet meer zou helpen. Ik kan mezelf goed genoeg dan helpt er geen lief moedertje meer aan. Dan gaat het in mijn hoofd van ik zal en ik moet. Het ging al mis bij de carnaval eigenlijk of niet ? Heeft je dat toch verder getriggerd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Maar ik neem aan dat als je in een binge zit, dat je niet stiekem drinkt. haalt jou man dan nog steeds drank? Wat doet hij om je te helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 1 minuut geleden zei Lieke7777: Het ging al mis bij de carnaval eigenlijk of niet ? Heeft je dat toch verder getriggerd ? ja dat heeft zeker mee gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Zojuist zei niks: Maar ik neem aan dat als je in een binge zit, dat je niet stiekem drinkt. haalt jou man dan nog steeds drank? Wat doet hij om je te helpen? Ja doet hij en als hij het niet doet komt de express bezorgen en dat is een stuk duurder. Rosee en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Heb je een plan voor als dit weer dreigt te gebeuren @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Dit kan ik maar niet begrijpen he. Mijn man weet wel ik drankprobleem heb natuurlijk maar als ik zo, op die manier ga lopen zuipen, en zelfs bestelling laat komen? Gosh kolere, dan barst de hel hier los en kan ik opdonderen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 2 minuten geleden zei Rosee: Heb je een plan voor als dit weer dreigt te gebeuren @ikkanhet? Ja toch de eerste niet meer nemen al denk ik vaak dat ik het sociaal kan. Niet dus. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 En eigenlijk maar goed ook want ik denk dat dat oa mijn redding is. Op 1 of andere manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Het klinkt een beetje als een klein kind haar/zijn zin geven, dan ben ik er van af. Ik heb in de tijd van S nooit gedronken, Hij weet er natuurlijk wel van. Ik weet zeker dat als ik wil dat hij drank gaat halen, als ik in een binge zit, hij dat ook niet zal doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 4 minuten geleden zei ikkanhet: Ja toch de eerste niet meer nemen al denk ik vaak dat ik het sociaal kan. Niet dus. Maar aan dat plan hou je je niet altijd. Misschien eens een nieuw plan maken? Punt 1, afspreken dat je man geen drank meer haalt dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden