niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik ben verslaafd aan kinderbueno , deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 IJsco, wat ‘n heerlijk woord, Koh. De jongens hier moeten er altijd om lachen. destokouwel*l Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 IJskoh.. maar die vlieger gaat niet op. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 16 minuten geleden zei Oskar: Wat grappig. Verhallen trouwens. Daar kwam ik vaak. Beste tompoucen ter wereld. Maar ik heb jouw moeder niet gekend. die kende ik niet, zal mn broers/zussen eens peilen, die wonen er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Nou, ik ben van de ijscofanclub, all the way! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 33 minuten geleden zei Oskar: Ik houd van zoet én van hartig. Dat heb ik weer. Idem. Het schijnt inhalen te zijn, ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Tegenstrijdigheden opzoeken. Overcompenseren. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Sorry. Dagpact niet gehaald. Gefeliciteerd @Bob Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 dank je @Remi1. Tsja, dag pact dus. Hou het maar wel een beetje matig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 @Bob jarig? Van harte joh. @Remi1 wil je het erover hebben, of juist niet? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Niet zo snel, joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Weet niet. Wat valt erover te zeggen. Het lukt mij de laatste al niet zoals ik graag beter zou willen. Anderzijds vind ik het niet vreemd dat het gaat zoals het nu gaat.. Dus ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 @Remi1 nah, omdat je jezelf erop hebt gezet en dat echt niet elke dag doet, dacht ik dat je misschien wat behoefte aan wat erover praten had nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Maar dat doe ik nu toch ook? Ik zou dat niet zo snel doen maar wanneer ik me op de dagpact gemeld heb, vind ik dat ik het wel moet uitleggen als het niet gelukt is. Bij deze dus; het is niet gelukt. Ik vind het prive erg zwaar. Dan is drank (voor mij) een uitkomst. Maar handig is het niet. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Nee, handig is het niet, zeker niet als je er eigenlijk niet meer aan wilt. Maar dat het een uitkomst kan zijn, snap ik te goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 ..en dan is het uiteindelijk geen uitkomst(meer). Integendeel. Ik had vandaag 3 van de HALT te pakken. Daarbij moest ik zorgen en ben ik een beetje ziek. Het was wat teveel van het " goeie" gevraagd. Maar morgen nieuwe dag. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ja, dat je eenzaam kunt zijn in een vol huis en een vol leven. Krijg dat maar eens uitgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Waardoor voel je die verbinding met de anderen in het volle huis en het volle leven dan niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Gefeliciteerd @Bob Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Sowieso is er het altijd inhouden, op die arme eieren lopen zonder wat te breken. Het imposter syndroom. Het matglas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Als onzichtbare in een mensenmassa. Ooit ga je met die gevoelens die je zo scheiden van anderen aan het werk schreef je. Nu even niet, nu werk je hard aan nuchter blijven. Je doet het goed Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Misschien helpt het als je iemands hand pakt in dat volle huis. Even iemand echt in de ogen kijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Don't look too close, it's dark inside. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 6 minuten geleden zei Quinn: Don't look too close, it's dark inside. Daarom ‘leen’ je ook even dat licht van die ander. Daar heb je elkaar voor nodig. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden