Spring naar bijdragen

Zondag 13 maart 2022


Roberto

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Donder:

Artemis is en blijft een jankmuil die andere de grond in probeert te schoppen. Je bent niet beter als je gestopt bent met alcohol, en daar nog dagelijks mee bezig bent.

Tering, iedere dag bezig met niet drinken, vrouwen praat, wat een onzin.

O hahahaha we hebben weer zo'n ziek zielig persoon die tegen iedereen aanschopt en weigert te kijken naar zichzelf. Zwak, infantiel, en heeft het niveau van een 4 jarige die geen goeie opvoeding heeft genoten. Zie hier het resultaat. Een zwakzinnige stumperd. Ach God wat een zielenpoot.

Maar je hebt overal gelijk in hoor.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger riepen we als kinderen onderling, als we werden uitgescholden: schelden doet geen zeer maar slaan veel meer!  Ik dacht dat er iets niet aan mij klopte omdat het wel zeer deed. Liever een klap dan een rotopmerking over mijn neus bijv. Die zou me een levenlang bijblijven. 

En het is nogal eenvoudig om te raken ook nog.  Je richt gewoon je pijlen op huidskleur, sekse, leeftijd, seksuele geaardheid, dingen waar mensen niet in willen falen zoals het ouderschap, of als kind de ouders, de moeder vooral. Bingo.  We hebben allemaal een zwakke plek.     

En raak @jopie? Het zou ook zo maar kunnen gaan over kritiek op iemand die jij deelt misschien?  Een mee-eens? 

Ik zou wel eens naast je op de bank willen zitten of een wandelingetje met je willen maken @Donder, gewoon uit nieuwsgierigheid, om je in de ogen te kijken.  Ik denk niet dat je dan gemeen zult zijn. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Donder:

Hij is toch bij je, of was het alleen jouw schuld?

Nee hoor we waren er beide bij , maar niet tijdens het plaatsen  van het bericht en al helemaal  was dit niet onder invloed  , je slaat de plank een beetje mis .

Geeft niet onder invloed  kon ik ook niet helder denken ..^_^

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Donder:

Een waardeloze moeder die haar kinderen uit huis geplaats heeft zien worden, gaat vragen om een ban van iemand die geen kinderen heeft.

Je kan nog zoveel schrijven over hoe goed je nu wel bezig bent, je blijft een waardeloze moeder!

Blijf bij je eigen probleem, en laat anderen met rust.

@moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Donder:

 

 

Ik ben niet uit de ouderlijke macht gezet.

De @moderator moet mij nu bannen, omdat jij niet met je kinderen om kan gaan!!!

Wat heeft dit met alcohol te maken?

De plank nog  steeds  mis , ik ben nooit uit de ouderlijke macht gezet..

 

En met alcohol je weet best waarom je geband moet worden  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-3-2022 om 00:25 zei Donder:

En maar blijven denken dat je zelf zo goed bezig bent.

Dat ben je niet! Je bent een looser.

Schrijven dat je zo goed bezig bent is geen oplossing, je blijft een probleemgeval.

@moderator ik begrijp dat dit een open forum is waar alcoholisten op elk moment kunnen inloggen

Ik begrijp niet dat deze @Donder nu al maanden elke keer een nieuw account kan aanmaken om alleen maar te kwetsen. 

negeren werkt niet, want wat als we dictators gaan negeren. 

@Donder je lijkt als twee druppels water op een probleemgeval. 

Je bent een dader.

jij bent degene die mannen en vrouwen kwetst. 

degene die op de taart urineert. 

Degene die in de soep plast.

Degene die het mooie zandkasteel kapot schopt. 

degene die boert en scheet op een feestje

Jij bent het slachtoffer dat zelf dader is geworden.

je werd net zoals degene die jou iets heeft aangedaan.

je kan maar één ding: kwetsen.  

eens op een dag ..... op een dag komt het allemaal bij je terug

Instant Karma. Boemerang 

jij bent Sauron en ik de Hobbit in deze triologie.

En wie kan lezen weet hoe dat afloopt......  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ennu @Donder je staat weer onder de negeerknop, met je nieuwe account was ik daar nog niet aan toe gekomen. 

Dus je doet maar, ook je sadjes, je doet maar, het raakt me niet meer, ik zie jouw sadjes als likes

je bent gewoon stikjaloers op mijn proces, 14 maanden en 15 dagen, joehoe. 

Life is bliss :heart:

klaar met de daders uit mijn verleden, allemaal op de brandstapel, 

ajuuuuus parapluuuus

en nu komt jouw sad emoticon, dan weet ik dat je het gelezen hebt, allemaal AANDACHT voor mij 

elke keer weer, doe je best, je blijft toch wel zitten 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we nou eens, met z'n allen NIET meer reageren op die Donder, dan zijn we al een heel  eind verder. We voeden met z'n allen zijn behoefte aan ziekelijke aandacht vragen. In de psychiatrie wordt dit ook wel een Theatrale persoonlijkheidsstoornis genoemd. Die mensen zijn ernstig ziek en hebben dat zelf niet in de gate. Dicht bij deze mensen kom je niet, dit laten ze niet toe!

Je blijft het voeden als je het aandacht blijft geven. Mensen die daar aan lijden zullen op alle mogelijke manieren proberen te blijven vragen, niet goedschiks dan kwaadschiks. Dus WIJ moeten als normaal gezond denkende mensen, geen aandacht geven. Die persoon wordt dan nog zieker. DUS STOP MET  AANDACHT GEVEN.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...