Quinn Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 En hier ziet u de Russische tactiek in het klein vol in actie: beschuldig de ander van wat je zelf doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Donder: Artemis is en blijft een jankmuil die andere de grond in probeert te schoppen. Je bent niet beter als je gestopt bent met alcohol, en daar nog dagelijks mee bezig bent. Tering, iedere dag bezig met niet drinken, vrouwen praat, wat een onzin. O hahahaha we hebben weer zo'n ziek zielig persoon die tegen iedereen aanschopt en weigert te kijken naar zichzelf. Zwak, infantiel, en heeft het niveau van een 4 jarige die geen goeie opvoeding heeft genoten. Zie hier het resultaat. Een zwakzinnige stumperd. Ach God wat een zielenpoot. Maar je hebt overal gelijk in hoor. 14 maart 2022 bewerkt door bolletje Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 (bewerkt) o nog een klein dingetje STOP MET AANDACHT GEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 14 maart 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Vroeger riepen we als kinderen onderling, als we werden uitgescholden: schelden doet geen zeer maar slaan veel meer! Ik dacht dat er iets niet aan mij klopte omdat het wel zeer deed. Liever een klap dan een rotopmerking over mijn neus bijv. Die zou me een levenlang bijblijven. En het is nogal eenvoudig om te raken ook nog. Je richt gewoon je pijlen op huidskleur, sekse, leeftijd, seksuele geaardheid, dingen waar mensen niet in willen falen zoals het ouderschap, of als kind de ouders, de moeder vooral. Bingo. We hebben allemaal een zwakke plek. En raak @jopie? Het zou ook zo maar kunnen gaan over kritiek op iemand die jij deelt misschien? Een mee-eens? Ik zou wel eens naast je op de bank willen zitten of een wandelingetje met je willen maken @Donder, gewoon uit nieuwsgierigheid, om je in de ogen te kijken. Ik denk niet dat je dan gemeen zult zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Waarom lukt dat hier dan niet Donder? Ik denk dat iedereen hier de behoefte heeft, de echte Donder te zien. Waarom probeer je dat niet. Samen met ons lukt dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 2 uur geleden zei Donder: Erger nog! Een kindermishandelaatster en haar man vragen onder invloed een ban van een alcoholist die niets met kinderen heeft. Wat een teringwijf ben jij @Lieke7777. Wat heeft mijn man hier mee te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 1 minuut geleden zei Donder: Hij is toch bij je, of was het alleen jouw schuld? Nee hoor we waren er beide bij , maar niet tijdens het plaatsen van het bericht en al helemaal was dit niet onder invloed , je slaat de plank een beetje mis . Geeft niet onder invloed kon ik ook niet helder denken .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Zojuist zei Donder: Ik sla de plank mis? Jij wil mij gebanned hebben, terwijl jij je kinderen misbruikt! Ik praat mezelf niet goed, integendeel zelfs. Nee hoor nu sla je nog de plank mis , ik heb de kinderen nooit misbruikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 3 uur geleden zei Donder: Een waardeloze moeder die haar kinderen uit huis geplaats heeft zien worden, gaat vragen om een ban van iemand die geen kinderen heeft. Je kan nog zoveel schrijven over hoe goed je nu wel bezig bent, je blijft een waardeloze moeder! Blijf bij je eigen probleem, en laat anderen met rust. @moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 21 minuten geleden zei Donder: Ik ben niet uit de ouderlijke macht gezet. De @moderator moet mij nu bannen, omdat jij niet met je kinderen om kan gaan!!! Wat heeft dit met alcohol te maken? De plank nog steeds mis , ik ben nooit uit de ouderlijke macht gezet.. En met alcohol je weet best waarom je geband moet worden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Zojuist zei Lieke7777: De plank nog steeds mis , ik ben nooit uit de ouderlijke macht gezet.. En met kinderen kan ik omgaan,niet met alcohol. En met alcohol je weet best waarom je geband moet worden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 3 minuten geleden zei Donder: Waarom moet ik gebanned worden? Omdat je vooral onder invloed intense gemene uitspraken doet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Op 14-3-2022 om 00:25 zei Donder: En maar blijven denken dat je zelf zo goed bezig bent. Dat ben je niet! Je bent een looser. Schrijven dat je zo goed bezig bent is geen oplossing, je blijft een probleemgeval. @moderator ik begrijp dat dit een open forum is waar alcoholisten op elk moment kunnen inloggen Ik begrijp niet dat deze @Donder nu al maanden elke keer een nieuw account kan aanmaken om alleen maar te kwetsen. negeren werkt niet, want wat als we dictators gaan negeren. @Donder je lijkt als twee druppels water op een probleemgeval. Je bent een dader. jij bent degene die mannen en vrouwen kwetst. degene die op de taart urineert. Degene die in de soep plast. Degene die het mooie zandkasteel kapot schopt. degene die boert en scheet op een feestje Jij bent het slachtoffer dat zelf dader is geworden. je werd net zoals degene die jou iets heeft aangedaan. je kan maar één ding: kwetsen. eens op een dag ..... op een dag komt het allemaal bij je terug Instant Karma. Boemerang jij bent Sauron en ik de Hobbit in deze triologie. En wie kan lezen weet hoe dat afloopt...... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 (bewerkt) ennu @Donder je staat weer onder de negeerknop, met je nieuwe account was ik daar nog niet aan toe gekomen. Dus je doet maar, ook je sadjes, je doet maar, het raakt me niet meer, ik zie jouw sadjes als likes je bent gewoon stikjaloers op mijn proces, 14 maanden en 15 dagen, joehoe. Life is bliss klaar met de daders uit mijn verleden, allemaal op de brandstapel, ajuuuuus parapluuuus en nu komt jouw sad emoticon, dan weet ik dat je het gelezen hebt, allemaal AANDACHT voor mij elke keer weer, doe je best, je blijft toch wel zitten 15 maart 2022 bewerkt door Artemis nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 @Artemis je schrijft nu wel heel erg raar. In feite is dit net zo vervelend om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Ja maar daar zijn hier wel meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Wie zonder zonde is werpe de eerste fles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Heb je nu een abonnement op de G en G? Dagelijks 6 graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Had je liever Bor gehad? Kan ook hoor. Maakt mij niks uit. Ik heb niks (meer) uit te leggen gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 (bewerkt) x 25 maart 2022 bewerkt door Amalia Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 (bewerkt) @Donder It"s oke. 15 maart 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 4 minuten geleden zei Amalia: Dank voor de uitnodiging. Donder wat ben jij een ongelofelijk zielige boerenlul. Ga terug naar je paddenstoel Kabouter. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 (bewerkt) x 25 maart 2022 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Behalve je eerste en laatste zin klopt het helemaal. Heel goed. Je leert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 (bewerkt) Als we nou eens, met z'n allen NIET meer reageren op die Donder, dan zijn we al een heel eind verder. We voeden met z'n allen zijn behoefte aan ziekelijke aandacht vragen. In de psychiatrie wordt dit ook wel een Theatrale persoonlijkheidsstoornis genoemd. Die mensen zijn ernstig ziek en hebben dat zelf niet in de gate. Dicht bij deze mensen kom je niet, dit laten ze niet toe! Je blijft het voeden als je het aandacht blijft geven. Mensen die daar aan lijden zullen op alle mogelijke manieren proberen te blijven vragen, niet goedschiks dan kwaadschiks. Dus WIJ moeten als normaal gezond denkende mensen, geen aandacht geven. Die persoon wordt dan nog zieker. DUS STOP MET AANDACHT GEVEN. 15 maart 2022 bewerkt door bolletje Remi1 en Roberto reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden