Kohtje Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 3 minuten geleden zei jopie: Krijg al pijn in de hartstreek als ik eraan denk. Niet aan denken dan maar. En misschien ook maar niet doen dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Altijd zo'n bewondering voor mensen die weer of geen weer, welk seizoen ook, buiten zwemmen. Had ik het lef maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Goedemorgen, het kan nog net! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 18 minuten geleden zei Toos: Altijd zo'n bewondering voor mensen die weer of geen weer, welk seizoen ook, buiten zwemmen. Had ik het lef maar. haha.. ja, ik spring altijd van bewondering naar dankbaarheid. Bewondering dat 'ze' dat durven/kunnen/doen en dankbaarheid dat ik 'niet zo ben'.. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Ja die mis ik ook @Remi1 Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 @Remi1, ik ben sowieso tegen dat geban. En tegen mensen die niet tegen al dat gesad kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Hij kan toch zo terug komen, doet hij anders ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Als ik een mening heb en iemand anders heeft toevallig dezelfde mening is het nog geen collectief. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Ik sta bij dat soort hapsnurkers in de negeermodus. Maar ik vind t niet verkeerd dat als de ‘normale fatsoensnormen’ (sjeezus, zeg ik dat?) met voeten getreden worden diegene de wind van voren krijgt. Lijkt me n normale- zij t wat late - opvoeding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Jazeker! Ridder van Rappard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 1 uur geleden zei Fruitvlieg: Als ik een mening heb en iemand anders heeft toevallig dezelfde mening is het nog geen collectief. Krek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Waar is ons Vonneke toch? Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Had zij niet logees?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Verrek ik heb zelfs niets onzinnigs te melden. Ik ga maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Zojuist zei nancy: Had zij niet logees?? Oh ja dat was het! Thanks @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Droge afmelding voor vandaag. Opgelucht, het was achteraf makkelijker dan gedacht. Ik zag er een beetje tegen op. Nu nog wat lezen, en morgen weer werken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2022 Joepie al onze kittens zijn verkocht. Druk werk weekend gehad . Morgen naar Amsterdam gesprek met project manager van familie zorg , mbt hoe ik ingezet kan worden . Spannend maar wel zin in . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden