Yvonne Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 13 minuten geleden zei Reacher: Pssst Yvonne het is glanZen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 De scrollebollekes. Artemis, Reacher, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 Ik had niet moeten reageren, en zeker niet op de manier zoals ik dat deed. Je weet dat je het terug krijgt van hem. Zo uit het niets op @Quinn afgeven. Ik dacht dat het mij niet raakte wat hij zei, maar dat deed het wel. Maar genoeg er nu over, ik ga hem inderdaad negeren. Dat is de beste weg. Reacher, Bob, Quinn en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 Fijn je te lezen Kijk eens wat ik voor je heb lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 Lief maf mens Artemis en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 Ik heb hem ook op negeren gezet. Mijn aandacht was niet zo bedoeld. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 @Bob kort samengevat: afwijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 Sta ik nu ook in de negeer-stand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2022 Ik ga niet zitten wachten op goedkeuring, ik keur mezelf goed. Artemis en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden