ikkanhet Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Mogguh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Goedemorgen, Reacher hier vanuit haar schuilhut om de katten vrij te laten. Gaat het dit keer lukken? In guerillahouding beweegt zij over de vloer, onder tafels en stoelen door om de ontwikkelingen goed te kunnen volgen. In éé n hand houdt zij haar camera vast, in de andere hand haar lasso om slangen van zich af te houden. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen DAGDRAAD Artemis 23 januari 2022 bewerkt door Artemis kleur invoegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Goedemorgen, Reacher hier vanuit haar schuilhut om de katten vrij te laten. Ik las je wel en zie je wel vanuit mijn schuilhut, heb jij slangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 In het echt zit ik op de bank gerustellende geluiden te maken en zachtjes te mopperen over het vroege tijdstip. Maar in mijn hoofd lig ik nu op mijn buik door de camera plaatjes te schieten van twee tijgers. Je moet er wat van maken. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 3 minuten geleden zei Artemis: Ik las je wel en zie je wel vanuit mijn schuilhut, heb jij slangen? Ja! Cobra’s net als Indiana Jones. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Ik fantaseer maar wat lieve @Artemis. Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Ik ben bezig om de bange katten van zolder naar beneden te lokken zodat zij eindelijk naar buiten kunnen. Vandaar mijn avontuurlijke bespiegelingen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Ik fantaseer maar wat lieve @Artemis. Hoe is het? Heerlijke fantasie, ik doe met je mee. Het gaat erg op en neer. The Voice roept oude draken op. Me too. Het fascineert en het geeft nachtmerries en herbeleving. En geen drank. Ik loop tegen de muren op en via het plafond weer naar beneden. Goed voor de conditie. En gelukkig heb ik de zee, wie doet me wat Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Ik las je gisteren maar toen dacht ik te merken dat je het er juist niet over wilde hebben, het is zwaar, het is goed dat het nu out in the open is. Maar zwaar. Hoe ga je ermee om? Ontwijk je het nieuws of lees en zie je alles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 ja dat is het ook ik wil het er wel niet wel niet wel niet wel niet over hebben. Ik ontwijk alles daar ben ik goed in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Mijn man leest alles, kijkt alles en praat me bij. We hebben het veel over mijn verleden en dan gaan we leuke dingen doen, afleiding. Ik kan mijn verleden niet veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Dat lijkt mij een hele goede manier om te verwerken @Artemis. Dat is niet ontwijken wat ik lees maar balans. Ik denk dat ik die van je overneem. Me laten bijpraten door mijn vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 @Reacher fijn dat je dit zo samenvat. Het is inderdaad balans. Behalve dat ik elke morgen om 5 uur wakker word en het allemaal weer begint. Dat probeer ik te verdragen KMW dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 KMW inderdaad Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Allejezus wat zijn jullie vroeg! Zijn dat katten de eerste trap al af @Reacher? Koffie loopt. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Tot aan de begane grond. Maar dan drupt de kraan en schieten ze weer naar boven. ##%>$ Jij bent ook vroeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Ja, best wel hè? c ging hardlopen zonet, dus ik dacht, ga ook maar wat nuttigs doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 8 minuten geleden zei Quinn: Ja, best wel hè? c ging hardlopen zonet, dus ik dacht, ga ook maar wat nuttigs doen. Raaien maarrrrrrr in de kas zit 50 gulden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Haha gulden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Ook echt hè en dan per 50 gulden omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 1 uur geleden zei Reacher: Hahahaha ben jij een buikschuiver geworden? Moghu mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Zijn ze al weer een trapje lager gekomen @Reacher? Hm, gek heeft het berichtje zichzelf gepost... Even aanvullen dus maar met een bakje. 23 januari 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden