karin123 Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Iedereen gefeliciteerd die jarig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 @Adri02zeer herkenbaar dat over die huizen. Hier ook een huis uit de jaren zestig. Oude keuken en wc uit de jaren zeventig. Keukenkastjes gewoon geschilderd. Ooit een keer een stukje aangebouwd en dat was het wel. Vind het goed zo. Dak boven het hoofd, warm en eten wat wil je nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Goedemiddag allemaal. Vanmorgen vroeg eerst 5km gewandeld. Voor de lunch met mijn vriendin gaan zwemmen in open water. Daarna hebben we bij mij thuis koffie gedronken en heb ik haar een brief voorgelezen die ik had geschreven i.v.m. mijn terugval eind november begin december. Ze was in tranen en zeer ontroerd in positieve zin. Er is weer hoop dat onze relatie het gaat redden. Ik wens jullie allemaal een fijne zondag rapilos, karin123 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Goedemiddag, ik meld me ook nog even voor de dagpact. Fijne zondag nog! @WaldorffMooi dat het tij kan keren als je je leven in positieve richtingen verandert Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Ben heel goed in iemand bellen om te klussen. Dat werkt ook best. Morgen komen vriendin en kinderen weer thuis. En ik heb mezelf vandaag ver nuttig gemaakt door alle kerstzooi op te ruimen. Yay me. Gefeliciteerd @Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Vraag kaasfondue met wijn wel eten of afslaan. Hoe gaan jullie hiermee om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 (bewerkt) 8 uur geleden zei Musashi: Ik wankel vandaag dus ik drink niet. (All credits to bumperjim) Waarom All credits to bumperjim? Dat irriteert mij een beetje, maar ik wil ook de goede sfeer niet verpesten Toch even vragen want ik snap het niet 2 januari 2022 bewerkt door Artemis . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 10 minuten geleden zei Nun: Vraag kaasfondue met wijn wel eten of afslaan. Hoe gaan jullie hiermee om. Afslaan. Waarom zou je, je hoeft geen concessies te doen, gewoon geen alcohol, klaar. Ook niet in het eten. Nun reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 8 minuten geleden zei Artemis: Waarom All credits to bumperjim? Dat irriteert mij een beetje, maar ik wil ook de goede sfeer niet verpesten Toch even vragen want ik snap het niet Waarom irriteert jou dat ? Dat heeft toch niks met jou te maken/ zegt niks over jou? Of had je ook credits verwacht? Gewoon maar wat vragen, hoor... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Hier teriyaki met rijst voor de mannen, voor mij een salade. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei nancy: Waarom irriteert jou dat ? Dat heeft toch niks met jou te maken/ zegt niks over jou? Of had je ook credits verwacht? Gewoon maar wat vragen, hoor... ik heb het al aangepast en weer teruggezet, ik ben nogal labiel merk ik 2 januari 2022 bewerkt door Artemis nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 4 minuten geleden zei nancy: Waarom irriteert jou dat ? Dat heeft toch niks met jou te maken/ zegt niks over jou? Of had je ook credits verwacht? Gewoon maar wat vragen, hoor... klopt, ik ga wel onder een dekentje, voel me gewoon heel erg rot nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Hier biefstuk met tomatensalsa, snijbonen en gekookte aardappelen Was heerlijk, na een wandeling van 8 km vandaag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Ach @Artemis, komt goed echt waar. Beetje afleiding zoeken misschien ? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 ja ik kwam hier voor afleiding en nu merk ik dat ik teveel reageer op wat ik lees. Dat hoeft helemaal niet. Ben nogal labiel, allemaal emoziesch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Wat mindere dagen mogen er ook gewoon zijn. Morgen beter ! Houdt je taai hè Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 6 minuten geleden zei Artemis: klopt, ik ga wel onder een dekentje, voel me gewoon heel erg rot He, wat naar! Weet je zelf waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Klopt, het hoort er gewoon bij, 2 januari blues en nare buren. De blues gaat voorbij, de buren blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Oh, je had het al geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 1 minuut geleden zei Artax: Hey @Artemis, had ik je al gefeliciteerd met je jaar? Ik vind t zó knap van je weet ik niet meer, ik kreeg zoveel felicitaties, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 14 minuten geleden zei nancy: En jullie? laatste oliebol, patat uit de oven, snacktomaatjes En ik drink niet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Ik vind het ook heel knap van je, gefeliciteerd! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 @Artax wat een leuk nieuw plaatje heb je, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 2 minuten geleden zei spirit: Maar ik drink niet That's the Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden