Artemis Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 4 uur geleden zei ikkanhet: Dat sjieke eten hoeft van mij dus helemaal niet heb net zo graag stamppot met worst 1e kerstdag boerenkool, traditie van de slager, ik ga niet koken met kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 (bewerkt) van harte gefeliciteerd @Nun met zoveel taart deze dag hoef ik niet te bakken, een bloemetjes van mij 24 december 2021 bewerkt door Artemis lettertje Nun reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Goedemiddag. @Nun gefeliciteerd! Kleindochter en ik houden vandaag een pyjamadag. Ik heb haar vanmorgen opgehaald en nu heeft ze een nachthemd van mij aan en ik een pyjama, dekens en kussens op een kleed, drinken en wat lekkers erbij. Ik heb haar elastiekje uit haar haren gehaald, ze heeft práchtig zwart haar tot over haar billen, zo zie ik haar het liefst, met losse haren. We zijn nu Mens erger je niet aan het spelen en Ganzenbord enz enz. Straks brownies bakken en pannenkoeken. Goed begin van de kerstdagen. Ik lees hier dat veel mensen moeite hebben met de decembermaand en alles eromheen. Wat ontzettend jammer en ook wel verdrietig. Vooral als eenzaamheid om de hoek komt. Ik bof dan maar weer eens, ik geniet met volle teugen, van al het familiegebeuren, wandelingen in het bos, kerstprogramma's op tv, boeken lezen met warme thee op de tafel, het gourmetten, de minikerststerren, de kaartjes in de brievenbus, de koude buiten en de warmte binnen. Goh, wat hou ik van de decembermaand! Oh, filmpje is afgelopen, ik moet nu verder met Jumbolino, haha! Nun, rapilos, Tatum en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 6 uur geleden zei rapilos: Halve ochtend achter de computer gezeten, om allerlei alternatieve cursussen te bestuderen Al wel ingeschreven in februari voor een cursus Reiki Maar je kan zoveel doen op dat gebied nieuwe jaar straks maar eens goed beginnen Krijg je geen spijt van. Doe zelf ook Reiki. Kaarsjes, wat van die zweverige muziek (luister eens naar Mike Rowland op Youtube). Bij wie ga je dat volgen? Als je (ooit) Reiki 2 gaat doen (dan kun je op afstand behandelen) hou ik me aanbevolen. Kan wel wat hogere energie gebruiken op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Ga het volgen in Almere @hub02 Pas in februari hoor. als het goed bevalt misschien inderdaad Reiki twee ook, dus wie weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Ikweet, moet mezelf herpakkken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 kun je stoppen @Toos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 trouwdag en mis mij lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 1 minuut geleden zei Toos: trouwdag en mis mij lief wil je erover delen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 gewoon te jong 55 en longkanker lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 hoef geen thee. mis mijn lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 jee dat is zwaar geweest voor jullie♥ is er iemand bij je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 nee dochter is geweest heel lief maar ook verdriet lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Jemig Toos, niet makkelijk nu, dat is duidelijk. Weet je ergens rust, troost of afleiding uit te halen? Zodat je zonder verdere drank toch jouw verdriet een kleine plaats kunt geven? Stompen in een matras heeft mij al vaak lucht gegeven bij groot verdriet en gemis. Wat ‘helpt’ jou? Toos en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 1 minuut geleden zei Donder: Kan je niet een van de dames bellen? Dat werkt vaak erg goed. Welke dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 6 minuten geleden zei Donder: Degene die jij het meest vertrouwd. geen idee, mensen snappen het niet. mijn vriendinnen leven mee.....maar hebben hun man nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 ..en als je dan zelf ook nog eens ziek wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 2 minuten geleden zei spirit: Als je nu doordrinkt, word je dubbel zo ziek. Kun je je herpakken nu? Snap ik! Morgen gourmetten hier. dus echt klaar nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Zo moe oo 4 minuten geleden zei Donder: Ok alles dus opgelost! Maar niet heus. Gewoon weer verder gaan. niks is opgelost. maar wat moet je behalve maar weer doorgaan? Dat moeten we allemaal toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Maar Donder, Toos en Spirit hebben het wel over opgelost Bor hoe is het Toos nu? alles gaat door he, en natuurlijk jij ook met al je verdriet♥ laat het er maar gewoon zijn met drank, zonder drank, morgen is het er nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 7 minuten geleden zei lady jane: Maar Donder, Toos en Spirit hebben het wel over opgelost Bor hoe is het Toos nu? alles gaat door he, en natuurlijk jij ook met al je verdriet♥ laat het er maar gewoon zijn met drank, zonder drank, morgen is het er nog! Ach het gaat. ik heb het zo koud! Ligt niet aan de verwarming....gewoon mijn gevoel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 (bewerkt) lekker dekentje pakken misschien? en als je ff veilig wat wilt snotteren; all you need is love staat hier aan beetje over the top soms, maar prima om even contact te maken met innerlijk geraakt worden met dit soort dagen is dat voor mij helpend ook in herinneringen, gemis en verdriet beter dan drank voor mij en soms ook kippenvel van ontroering hoor 24 december 2021 bewerkt door lady jane Toos en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden